Fabregasfun15 hozzászólásai
Ezaz fiúk, szép volt! Az első 15 percben szép focit játszottunk, aztán kiengedtünk, de ez nem a legjobb csapat volt, ahhoz képest, hogy milyen sok a hiányzó (Fabregas, Rosicky, Eduardo) pedig elég jó volt, főleg az első negyed óra. Nasrinak örülök nagyon jó volt, Walcott viszont súlytalan, Adebayor pedig sajnos nagyon ügyetlen, a cselei pedig rendre nem jönnek be. Van Persie jó, a kezdőben a helye, de kéne egy gólerős, és ügyes csatár, mert Walcott és Adebayor ketten együtt is gyengébbek, mint Henry volt. Denilson nem védekezik elég jól, sztem Nasri legalább olyan sok labdát szerzett, mint ő. Kár volt Flaminit eladni:( Azért csak így tovább fiúk!!!
2008-08-16 18:03
arsenalgsz: Sztem csak írd be a youtubon, h Arsenal : West Brom, és kiad jópár összefoglalót.
2008-08-16 22:32
Bocs, a legtöbb videó szart se ér, de ez jó: [link]
2008-08-16 22:39
Xabi Alonso kéne, meg egy normális csatár. Adebayor fos, Walcott súlytalan, Bendtner pedig nem rossz, de még ügyesednie kéne. Rajtuk kívül pedig csak nagyon éretlenek vannak, akik ugyan tehetségesek, de még nagyon fiatalok.
2008-08-17 11:31
Én nem bántam volna ha jön, de amíg csak 1 jó éve volt ne játsza a sztárt, mert így megrohadhat a zenitben.
2008-08-21 21:03
rögtön ezzel kezdődik... ha nem játszik hétvégén, akkor a legnagyobb nevű hiányzók névsora hétvégén: Fabregas, Rosicky, Nasri, Eduardo. miért pont mi szopunk ezzel ennyit... buzi taylor miért nem ronaldo lábát töri ki. miért nem torresnek kell kihagynia az Eb-t, és a bajnoki hajrát sérülés miatt!!! ebből már elegem van. alwayscesc: teljesen igazad van, domenech egy hülye, és nem ez az első baromsága: pl amikor meggyógyult viera, akk hazaküldte az Eb-ről flaminit
2008-08-21 21:27
Most lehet, h Wengernek kéne venni egy rendes vkp-t, mert silvestre nem olyan jó, h kezdő legyen, sztem például jobb nála senderos. nem kéne sajnálni a pénzt yayaért v xabiért. ha pedig denilson hozza azt a formát, amit a wba ellen mutatott, akk meg van oldva a dolog.
2008-08-22 11:51
ez nem normális... nehogy aztán koldulnia kelljen:) végülis igaza van ki akarna egy ilyen szánalmas csapathoz jönni, mint az arsenal, amíg az everton is meg akarja szerezni XD Tőlem aztán megrohadhat az ott is. ez is ugyanaz a pénzéhes fajta, mint arshavin, csak neki legalább már összejött valami, nem csak a semmiért játssza a sztárt
2008-08-22 12:19
Eurosport2
2008-08-23 05:53
Szégyen, gyalázat! Ezen majdnem elsírtam magamat, olyan elkeserítően rossz volt. A védelem nagyjából ok (bár Gallas maradt le Hangelandról a gólnál), de a középpálya! Denilsonról 35 percig azt se tudtam, h pályán van, Eboué még ennyit sem mutatott, hozzá el sem jutott a labda, Nasri legalább próbálkozott, de neki sem ment ma igazán, Walcott pedig változatlanul súlytalan. Van Persie szokatlanul rosszul játszott ma, 4 harmatgyenge szabadrúgásából 2 olyan szögből volt, ahonnan sztem Nasri 10-ből 7-et belő. Adebayor volt szerintem a meccs legjobb Arsenalosa! Ilyen is rég volt, GO ADE!!! Várom a 30 gólt:) Ő lőtte az Arsenal egyetlen kaput találó lövését. Sokat mondó adat, pláne annak fényében, h összesen 20(!)-szor próbálkoztunk a meccsen. Cesc NAGYON hiányzik! Rosicky is! Mindegy, lesz ez még jobb is! GO GOONERS!!!!!!!!
2008-08-23 21:18
Lehet, hogy pár meccs múlva rácáfol, de Ade (szerintem) nem ér meg 70.000-es fizetést, egyszerűen nem olyan jó. Talán 40.000-et még megadnék neki, de több ziccert hagy ki, mint amennyit belő. Ha Henrynak lett volna ennyi ziccere, akkor ez alatt a 8 év alatt lő vagy 500 gólt. Tudom, hogy sokkal jobban ért hozzá, mint én, de én Wenger helyében nem adnék meg Adenak ilyen sokat, amíg nem hozza legalább annak a 2/3-át, amit Henry nyújtott. Ezzel együtt Ade nem rossz, pláne úgy, hogy csak 23 éves, de sokkal jobb is lehetne. Bár mondjuk Adét most nem kéne csesztetni, mert jobb volt, mint múlt héten (vagy csak a csapat volt rosszabb?). Most a kp-t és rvp-t kéne szidni, ők tényleg szarok voltak. Nah ez már nagyon kikívánkozott belőlem:)! Ennél már csak jobb lehet! GO GOONERS!!!!!!
2008-08-24 09:13
Wengernek nem kéne elengedni mindenkit a válogatott meccsekre!
2008-08-24 09:21
Szép volt fiúk! GO GOONERS!!!!!!!
2008-08-28 15:18
GO GOONERS!!!! Szép volt fiúk!!! Ezt szeretem az Arsenalban, amilyen rossz volt ez 1 hete, olyan jó volt ez. Csak így tovább és akkor mienk a bajnokság!
2008-08-30 20:39
Sztem nem kéne folyton lecserélni, mi a baj vele??? 3 gólpasszt adott az eb-n 35? perc alatt. Egy ilyen játékost nem kéne lecserélni, aki 2x volt kezdő egy eb-n és az all star csapatba került így is... és még csak 21...
2008-09-12 12:48
ha-ha-ha, ennyi a sp*rs!
2008-09-16 15:52
Hello! Honnan lehet nézni a meccset neten? Előre is kösz!
2008-09-16 21:25
köszi
2008-09-17 06:24
ajjaj, ez elég necces volt, ezt hozni kellett volna, de még rengeteg meccs van, csak ne törje le őket ez az 1-1! GO GOONERS!!!!
2008-09-17 22:39
silent: azért annyira nem volt sima a meccs, lőhetett volna gólt a Bolton még denilsoné előtt...
2008-09-21 06:47
ez valami elképesztő, h a kommentátor mennyire hull-os...
2008-09-27 19:30
ez tényleg hülye... most mi baja van??? ha tényleg jobb, mint RvP, akk bizonyítsa be, és ne megállapodásokra hivatkozva szerezze vissza a helyét...
2008-10-04 14:05
ez szégyen volt... cesc egy isten, RvP-re még azt mondom OK, de adebayor... egy meccsen összejön neki 3 gól, egyen meg 2, de meg kéne nézni, h ade hányat rúg üres kapura, 11-esből, v ötösön belül... ha cesc nasri meg rosicky nem lenne ade egy szaros gólt nem bírna rúgni... és ez nem túlzás, tényleg így van
2008-10-05 08:24
asszem ez elég egyértelmű h domenech egy szar edző, úgyhogy le kell váltani, de az rohadtul nem lenne jó, ha wenger elmenne, és nem értem pirest, h most minket akarna szivatni, h elvinné wengert...
2008-10-12 20:35
ha neki ott jó, akk legyen, de madridban sem lesz kezdő... de az arsenalt nem kéne kritizálnia, főleg nem wengert, mert évek óta tovább jutunk a BL-ben mint a real.
2009-04-11 07:01
hát ez vidám... pláne hogy azért djourou sem a legjobb védőnk... finoman szólva sem...
2009-04-11 07:04
somkri: sztem igazad van, adebayor kritikán aluli, de sajnos nem ez az egy gond: Fabregas kidőlt, jelenleg Nasri az egyetlen használható középpályásunk. Eboue egyszerűen szánalmas, ha van kedve, akkor is pocsék. Song: a korához képest jól teljesít, de nem lehet ilyen fiatal játékosra csapatot alapozni. Diaby: egy két jó csel, de aztán egyből rossz labda. Ez az, ami nem fordulhat elő az Arsenalban. Mindig a pontos passzokra épült (Wenger alatt) a játék, most meg valakinek 10-ből 6 passza rossz. Ezért gyenge a labdabirtoklás. Wengernek sztem mélyen a zsebébe kéne nyúlnia, és megvenni Arshavint, vagy valaki más hasonlóan jó játékost. Van Persie egy zseni, ha ez így megy tovább, akkor viszont nehéz lesz megtartani, de muszáj! Ha Fabregas nincs, akkor nincs játék, ha Van Persie nincs, nincs gól. Most nincs Fabregas-->NINCS JÁTÉK!!! Arshavin kell!!!
2009-02-01 07:50
jó hír, de sajnos ha nem lenne ennyi sérült, akk nem itt tartanánk...
2009-02-05 20:16
ha nem adjuk el hülyék vagyunk. eboueból ennyi nekem elég volt, többet nem nagyon szeretném látni ezt a szánalmas bénázást, legalábbis az arsenal színeiben nem. Csak hátra passzol, előre mindig pontatlanul játszik, már ha vállal egy-egy előrepasszt, cselezés nulla, akkor meg minek kell nekünk? Pláne, hogy most azért lesz konkurenciája... Rosicky, Walcott, Nasri, mind ezerszer jobbak, mint ő. Adjuk el, többet érünk vele, mint a hisztizésével, mert nem játszik!!! Azért ha vkit kifütyülnek a saját szurkolói, az azért már jelent vmit... GO GOONERS!!!
2009-02-05 20:25
ha csikócsapattal játszunk, akkor simán kieshetünk. Voltak helyzeteik, tudatos akciók, nem csak a "rúgd és fuss" tatikát játszották, nem egy rossz csapat, és sajnos az első meccsen alábecsültük őket, úgyhogy most újabb 90 perc futás, amivel a fontosabb bajnokikról szívjuk el az energiát. Engem már nem is érdekel a FA kupa, csak a 4. hely legyen meg. Az az előnyünk, hogy sokkal nagyobb klasszisaink vannak, mint a Villának, visziont nálunk csak 3-4 ember húzza a csapatot, a Villában pedig 11-en. Remélem Arshával ez a szám 4-5 emberre nő! GO ARSHA, GO GOONERS!!!
2009-02-06 17:34
Ez alapján tényleg jó vásár lenne: [link]
2009-02-06 17:59
Ahogy mostanában teljesít, lehet, h nem jártunk jól...
2009-02-06 18:01
thorton: azért ne túlozzuk el... Ha pedig tényleg olyan jó, a pedig 20-at simán megér...
2009-02-06 18:06
gunnerchef: év=szezon, nem vagy vmi nagy drukker úgy nézem...
2009-02-07 13:58
babe: azért azt ne felejtsük el, h mi se vagyunk csúcsformában... enyhén szólva se... akármit mondanak a klubnál elsők már nem leszünk. A második hely lehet még egy reális(abb) cél, mert a pool sincs nagy formában, de azért csak lenyomták a cselzit. a harmadik hely meglehet, de az már nem nagyon különbözi a negyediktől, de persze még a 4. se biztos. Most pocsékul állunk, de a BL még simán meglehet. GO GUNNERS!!!
2009-02-08 07:30
hát kíváncsi vagyok, h sikerült-e vmit javítani a denilson song eboue trió teljesítményén, mert ha nem, akk meg fogunk izzadni. RvP meg csak ne legyen irányító, mert ő az egyetlen a csapatból, aki rendszeresen, és sokszor önerőből gólt tud szerezni. az irányító legyen Nasri! GO GUNNERS!!!
2009-02-08 13:36
adebayor25: abban ne reménykedj, megint denilson lesz, ramsey soha nem kezd PL-ben, arshavint meg sztem nem is nevezik... pedig jó lenne.
2009-02-08 13:41
én se
2009-02-15 09:57
már bocs, de te nem vagy normális... mi az hogy 100%??? eddig mázlijuk volt, mert elkerülték az angolokat, de messiéket le fogják gyalulni, ezek a real (meg a bayern) elkényeztetett sztárjaihoz vannak szokva, nem a PL iramához. a bayern meg tele sérülttel egy kalap sz@r, ebből ne itéljünk meg semmilyen csapatot! ja és miért ne jussunk be a döntőbe? Azért mert 1. ha mutól kapunk ki az nagy szégyen, ha villarelatól otthon az is, ha meg a portótól, az meg pláne... 2. egy-egy továbbjutásért fontmilliókat kapnak a csapatok, és ez sem egy utolsó szempont... GO GUNNERS!
2009-04-09 07:00
nem voltak jók, de nyertek, és ez a fontos! GO GUNNERS!!!!!!!!
2009-04-11 18:22
egyetértek davegunnerrel, de ezt még hozzátenném: tavaly is ugyanez volt a keretük (eto, henry, xavi, messi, iniesta... szóval akiktől mindenki fosik), mu mégis elverte őket... akk mégis mért félünk tőlük. a mut is meg tudtuk verni, ezeket is meg tudjuk... azért félünk tőlük, mert leiskolázták a bayernt??? bocs, h kiábrándítom a barcát istenítő divatdrukkereket, de nem csak a barca tudta megverni a bayernt néggyel az utóbbi időben, a meccs előtti hétvégén a wolfsburg is 5:1-re verte a bayernt, szóval nem egy verhetetlen csapat. és a lyont meg csak azért nem szokták elverni 3-4 góllal, mert a francia bajnokság a németnél is szarabb... Go Gunners FOREVER!!! Divatdrukkerek nem kellenek!!!!
2009-04-14 14:03
csoban2: van egy kis ellentmondás a hozzászólásodban: "Még nem szabad BL győzelemről beszélni..........Biztos, hogy fog az Arsenal nyerni egy (vagy 2) kupát. Remélem a BL meglesz" nem piszkálni akarlak, de ez így elég fura
2009-04-14 14:24
a mencseszteré ritka ronda... a cseszkinek meg csak simán furcsa...
2009-04-14 14:33
felesleges spekuláció, eboue úgyse lesz védő, pedig lehet, hogy bejönne. én gibbsnek is örülnék, ha úgy játszik, mint a wigan ellen a második félidőben. diaby pedig sokkal jobb, mint denilson (legalábbis mostnában). csak eboue ne legyen kp!!! könyörülj wenger!!! GO GUNNERS!!!!
2009-04-14 20:25
szép meccs volt, de ettől még ugyanúgy utálom őket, de főleg a cseszkit
2009-04-14 22:37
a tv6-on
2009-04-15 19:57
Bal: Ez a másik véglet, és egyáltalán nem jó. Akármelyik posztra igazolnánk, csak a padot koptatná. Az ilyen játékosok 1: csak ritkán tudják felvenni a PL ritmusát. 2: kevesebbet érnek, mint amennyiért vennénk őket, mert jó esetben 1-2 évig tudna hasznos tagja lenni a csapatnak. 28-30 év fölött nem éri meg igazolni (max. kapust). Egyszerűen nem érné meg "példaképeket" igazolni. És arról se feletkezzünk meg, hogy ebben a keretben már egy 28 éves játékos is tapasztaltnak számít, és vele is lehetne "példát statuálni". Adebao: azt azért nem jelenteném ki, hogy Arshavin jobb, mint Flamini. Arshavin közelében sem jár meccsenkénti 13-14 km-es futómennyiségnek, viszont Flamini messze nem olyan kreatív és technikás, mint ő.
2009-04-18 12:00
diaby... denilson... adebayor... silvestre... fabianski... kritikán aluli... 6 emberrel pedig NEM LEHET MECCSET NYERNI A CSELZI ELLEN...így ez nem lesz jó... ha így játszunk a mu is ki fog verni
2009-04-18 20:06
azér nyugi, nincs más kapusunk...
2009-04-18 20:07
ez a diaby, meg denilson... fölmegyek a pályára és többet csinálok mint ők. nasri meg arsha a padot koptatják 80 percen keresztül. ezek a cserék későn jöttek. adebayor megint szar volt, az első 60 percet végigkocogta, végig egyszer nem láttam sprintelni--> cesc se tudott mit kezdeni. walcott jó volt, de colet nem tudta úgy meghülyíteni, mint capdevilát. rvp se csinált sok mindent, a védelemről meg fabianskiról nem is beszélek... ez egy kalap szar. ha ezzel a csapattal kezdünk a pool is el fog verni minket. a cserék meg... kösz wenger! az egész egy szar!!!!!!!!!!
2009-04-18 20:20
fabianski-eboue-toure-silvestre-gibbs-walcott-fabregas-song-nasri-arshavin-van persie így nyerhettünk volna
2009-04-18 20:53
ez elkeserítő... nem azt mondom, h wengert rúgják ki, de ez egy elb*szott taktika volt. csak ne törje le a srácokat, mert akkor a BL is elúszik. de hogy rvp-t mér kellett lecserélni azt nem tudom
2009-04-18 20:58
roberts222: wenger a tét nélküli bajnokságra pihentette az egyébként sem fáradt kulcsembereket. ezek után azért jogosan lehet kritizálni... nem azt mondom, hogy rúgják ki, de ez így hülyeség volt egy nem éppen tét nélküli meccsen
2009-04-18 21:01
azért a newcastlehöz annyit megjegyeznék, hogy az utolsó fordulóra lehetséges, ha nem is valószínű, h elkerülnek a kieső helyek környékéről, +6 ponttal 15.-ek, +8-cal pedig 13.-ok lennének...
2009-04-20 09:51
ja és a stoke is megvert minket ősszel, úgyhogy ne bízzuk el magunkat senki ellen.
2009-04-20 09:58
az én kezdőm: fabianski-sagna-toure-silvestre-gibbs-walcott-fabregas-song-nasri-arshavin-eduardo (bár úgysem ő fog kezdeni, hanem bendtner:@) csak denilsont és diabyt nem kelljen látnom ma a pályán! GO GUNNERS!!!
2009-04-21 14:41
hát azt én is, nasrit meg hiányolom :(
2009-04-21 20:19
mi az hogy walcott nem kezd??? denilson szélső??? az eredeti posztján is sz@r, akk milyen lehet máshol... Ha Bendő is fos lesz akk nagyon mérges leszek wengerre...gabee19: denilson MINDENHOL bukta...
2009-04-21 20:48
krisss: egy rakás link van itt, az egyik csak működik, bár kellenek segédprogramok (SopCast stb.): [link]?ugras=tv_musor
2009-04-21 20:51
Aki rasszista az ne szurkoljon az arsenalnak, tele vagyunk feketével, ha meg benayounról ez a véleményed, akk ennyi erővel arsha lehet kommunista a liverpoolosok szemében, mert lőtt négy gólt, és orosz. az ilyen seggfejek miatt akadt ki eboue meg adebayor. ha így játszunk, megverjük a mut. ha szombaton nyerünk megvan a 4. hely! GO GUNNERS!!! Crowbar: a 2. silvestre-é és toure-é volt leginkább. torres nem húzogathat a tizenhatoson belül!
2009-04-22 07:29
adebayor az utóbbi időben olyan gyengén teljesít, h sztem nem férne be a kezdőbe eduardo és arsha mellett, nasri meg ne legyen kispados, arsha játszon csatárt
2009-04-22 14:39
Joci4: azok után, amit a pool ellen csinált sagna, én sem kezdetném egy ilyen fontos meccsen. eboue középpályán egy kalap szar, song viszont jól játszik az utóbbi időben!
2009-04-29 20:26
az egy dolog, h cesc, nasri és walcott nem játszottak életük formájában, de adebayor annyira pocsék volt, hogy (ezt saját tapasztalatból tudom) nagyon nehéz lehetett nekik játszani, nem passzolhattak előre.
2009-04-30 14:01
ade mostani játékát figyelve bárki jobb lenne, mint ő... mostanában még bendő is jobban játszik nála. sztem villa lenne a legjobb. nem kell erőcsatár, ez a csapat pontos passzokra épít, nem ívelgetésre. amikor előrerúgunk egy labdát, elbasszuk az akciót.
2009-05-01 18:00
én is örülnék: almunia is jól járna, capello meg kinn volt a BL meccsen, tök nyilvánvaló, h ő volt a meccs embere.
2009-05-01 18:07
mikor volt denilson csele? akkor belinkelehetem , ha megmondjátok pontosan.
2009-05-03 08:04
bendtner simán lehet egy 15-20M Ł-ot érő játékos, tényleg tehetséges, de jelenleg, még nem ilyen jó (bár adebayornál jobb az utóbbi időben). Cesc-kel pedig össze sem lehet hasonlítani, bendtner csak simán egy tehetséges játékos, Cesc pedig egy szuperzseni, simán van olyan tehetséges, mint CR, vagy messi
2009-05-03 12:56
Laci14: akk már inább bendtner, mint ade (a legutóbbi pár meccset nézzük mindenképp), bár ezt wenger úgyse fogja meghúzni.
2009-05-03 12:58
az hülyeség, h ade ha kap egy jó labdát, azt belövi, amúgy nem csinál semmit, és kezdő, meg világsztár. ezt rvp, nasri, arsha, cesc, walcott, sőt, néha vela és bendtner is meg tudja csinálni, de ők még még mezőnyben is hozzá tudnak tenni a játékhoz, és ez a nagy különbség, egy átlagos befejező csatár, és egy világklasszis között! GO GUNNERS!!!
2009-05-03 17:48
rosicky: 1. nem mondtam, hogy bendtner mindig meg tudja tartani a labdát mezőnyben, csak hogy néha. 2. most nem az számít, hogy tavaly milyen jó volt ade (azért tavaly sem volt olyan elképesztő a játéka, de legalább rúgott annyi gólt, amennyit várnak tőle. idén viszont mezőnyben és a kapu előtt is szar, és ne próbáld meg bemesélni nekem, hogy a mezőnyben ade megtartja a labdákat, mert ez nem igaz. légy szíves, és számold meg, hogy hányszor tartja meg ade a labdát a mezőnyben. Jelenleg az számít, hogy ebben a pillanatban ki mennyit tud hozzátenni a csapat játékához. ade pedig nem sokat. most... És a 4 assziszt 25 meccs alatt azért valljuk meg nem egy elképesztő arány... GO GUNNERS!!!
2009-05-03 18:13
ezen a szinten sztem már nem számít a pénz, vagy legalábbis az az utolsó megfontolandó szempont. wenger helyében én sem mennék, mert ez az arsenal jövőre még jobb lesz, a real pedig semmit nem csinált a BL-ben, sőt az a 4:0 még megalázó is volt, az arsenalban jóval könnyebb dolga lesz.
2009-05-05 13:41
16: te se vagy teljesen százas, denilson csak szar formában van, egyszerűen nem kéne annyit játszatni, az év elején például nagyon sokat köszönhettünk, még ha most szar is. walcott-ot meg miért, ő még jól is játszik. FA kupa elődöntő: ki lőtte a gólt? walcott Villareal - Arsenal: ki lőtte az első gólt? walcott, most azért tennéd ki, mert nem ment neki a mu ellen? adebayornak feleannyira se ment, nasri se volt jó, diaby se, sagna egyenesen katasztrofális volt, de még se hurrogjuk le őket, h mindet ki kell dobni. legközelebb gondlokozz mielőtt írsz!
2009-05-05 13:52
Arsenal24: teljesen igazad van, az ilyenek miatt utálom a mencsesztert (cselzit nem, azokat az undorító antifocijuk miatt, múlt kedden egyszerűen szabotálták a játékot), vannak rendes drukkereik is, de sokkal több ilyen seggfej van, akik csak azért szurkolnak vkinek, h másnap nagy arcuk lehessen. GO GUNNERS, és song kezdjen!!!
2009-05-05 20:30
Nem venni kéne embereket, hanem megtartani őket. 17 évesen ne adjunk már el elképesztő tehetségeket, csak azért mert most nem kifizetődőek. bendtner meg nem nagyon kéne basztatni, mert (igaz, h nagyon berúgott, de) sokkal több mindent csinált negyed óra alatt, mint adebayor az egész meccsen. diabyt és adebayort simán eladnám, de mást nem. nekem is fájt a tegnapi vereség, de nem az a megoldás, h csesszük el egy nyár alatt, ami miatt hat évig nem nyertünk semmit: a fiatal csapatot. ha most nekiállnánk 28-30 éves játékosokat venni, akkor fölösleges lett volna ennyi ideig nem nyerni semmit. GO GUNNERS!!!
2009-05-06 15:24
menjen az anyjába! mi az hogy nem jött senki??? arshavin, nasri... ez semmi??? persze őnagysága adebayor mellett mindkettő semmi... a mencseszter ellen bendtner szintekkel jobb volt. akkor miről beszélünk? változtassun a játékospolitikán! dobjuk ki adebayort a milannak! nem elég hogy semmit sem csinál 180 perc alatt, még arcoskodik is! ha cesc mondja ezt egy szavam sincs, mert ő volt a legjobb a középpályán mindkét meccsen. de ez... inkább nézzen magába, és gondolja át, hogy mit csinál a pályán és miket mond!
2009-05-07 20:33
mike: ahhoz, h labdát kapj mozognod kell, amihez kell alázat, és ha ez nincs meg akkor hiába a világ egyik legtámadóbb középpálya mögötted, nem kapsz labdát.
2009-05-07 20:37
sirmisi: vk-ról középpályára még nem nehéz följátszani a labdát, de onnantól, ha nincs formában a két szélső, a csatár meg sétálgat nagyon nehéz a dolgod, ha előre akarod játszani a labdát. abban viszont igazad van, h fiatal korához képest nagyon jól játszott.
2009-05-08 15:30
puvu: sztem a realnak villara, david silvára, riberyre, és negredora van reális esélyük. Kakát nem adják el, CR mér menne egy sokkal gyengébb csapatba, mint a mencseszter, cesc hosszabított, Alonsonak meg jelenleg vannak sokkal erősebb kérői is, mint a Real.
2009-05-09 07:08
ez a baj, h gyakorlatilag 9 emberrel nem lehet a cselzit megverni, de ez volt a gond mindig az utóbbi meccseken. song zseniális, bendő meg kezdhetne végre... szokjon hozzá a nyomáshoz, és tanuljon meg kezdőként is focizni, akkor nagyon jó játékos lehetne belőle.
2009-05-10 19:36
Ramsey35: mert egy k..va jó játékos
2009-05-10 19:50
nem a játékosok minőségével, hanem a sérülésekkel van a baj. az orvosi stábbal, v a gyúrókkal kéne vmit csinálni, mert ez így nem mehet tovább! Gallas, Rosicky, Adebayor, RvP, Eduardo, Fabregas, Walcott, Almunia. Ez nyolc meghatározó ember, aki a szezonban volt sérült (vagy egész szezonban). Ebből Eduardoéról nem a gyúrók tehetnek, Fabregas, belement egy felesleges párharcba, Walcott pedig a válogatottban sérült meg. De amúgy is marad 5 ember, ami azért elég komoly szám. Ezen kéne változtatni. csatár kell max 1, adebayort meg kidobni! dm nem kell nagyon drága, elég egyet padosnak, ott van song.
2009-05-11 18:01
mi az, h almunia nem egy klasszis??? az oké, hogy fabianski még nem egy világklasszis, de almunia? nagyrészt az ő érdeme, h a második meccsen a mu ellen legalább esélyünk volt. simán az egyik legjobb a pl-ben ezen a poszton. a másik "lehet kell egy jó kapus" és akkor egy 16 éves kapus pótolni fogja őket? na persze... mire felnő a srác ahhoz, h a pl-ben játszon, már almunia rég visszavonult, fabianski meg sokkal jobb lesz.
2009-05-15 12:50
baptista: almunia nem játszhat.
2009-05-16 07:14
ez nem jó hír... a 90000 oké, de ez a másik idiótaság, nem oké, így hülyeség hosszabítani, gyakorlatilag annyi a hosszabítás költsége, mint az 5.000.000 font.
2009-05-17 19:43
"Ez azt a célt szolgálja, hogy a kisebb országoknak is reális esélyük legyen a főtáblás szereplés kiharcolására, mert így nem fordulhat elő az, ami például 2002-ben a Zalaegerszeggel, hogy a selejtezőben a Manchester Uniteddel kellett szembenéznie.": ennél nagyobb idiótaságót még nem nagyon talált ki az UEFA. A BL az elitliga, nem a máltai szeretetszolgálat. Aki nem elég jó, annak ott az Európa Liga. Hogy fog az kinézni, hogy a Debrecen, a macedön, a bolgár és az albán bajnok ott lesz a főtáblán, 3-4 elitcsapat meg nem, mert összesorsolják őket egy másik klasszissal, a szar csapatok meg játszhatnak a litván, a grúz, meg az izlandi bajnokkal. Talán csak a 6+5-ös szabály nagyobb hülyeség ennél...
2009-05-26 05:31
F_Krisz: pont nem juninho hiányzik az arsenalból. sztem a világ 20 legjobb irányítója közül négy (Arsha, Cesc, Nasri, Rosicky) itt játszik, nem kell egy ötödik. én alonsonak, v yaya tourenak örülnék a legjobban. hangeland se lenne rossz, de 8-10 milla egy kicsit sok érte.
2009-05-26 21:01
mi az, h nem kéne több szélső? az irányító, nasri játszott szélsőt az egész szezonban. babel kell, de én xabinak jobban örülnék, de a legjobb lenne, ha mindkettő jönne. Babelnél jobb Benayoun, de őt úgyse adják el.
2009-05-27 20:12
de legalább szélső az eredeti posztja. és ha megsérül nasri, vagy rosicky, akk mivan? játszon wilshere? most úgyis ki vagytok akadva, hogy tapasztalatlan a csapat, úgyhogy akk elég nagy felháborodás lenne...
2009-05-27 20:25
én nem azt mondom, h ne igazoljunk ifiket, nincs vele semmi bajom, sőt jó, hogy ilyen erősek a fiatalok, de most már arról szeretnék hallani, h a felnőtt csapatba igazolunk.
2009-05-31 09:13
ez így egy hülyeség, még posztok szerint esetleg lehetne rangsorolni, de így... kinek jött ki az, h denilson a legjobb. nem mondom, h egy szar, mert nagyon fiatal, de... látott egyáltalán arsenal-meccset az, aki ezt írta??? oké, h van 40 pontos, meg 3-4 pontatlan passza egy meccsen, de ebből mennyi megy hátrafelé? legalább 30. és nyilván nem ezekben hibázott, szal marad kb. 15 építő passza (hátrapassz is lehet hasznos), úgy meg ez nem egy jó arány. mindegy, sztem így nem is lehet rangsorolni, bár azért egy ilyen égbekiáltó hülyeséget nem kellett volna írni...
2009-06-01 10:56
ha van szerződése akk egyszerűen wenger ne engedje el. azért nem nyerünk semmit, mert elmennek a játékosok kupákat nyerni. emiatt viszont megint nem nyerünk--> még többen mennek el. végre álljon a sarkára wenger, és ne engedjen el mindenkit. 45 millió ide vagy oda, nincs még egy cesc fabregas, nem tudunk még egy ilyen játékost szerezni ennyi pénzért. adjuk el adebayort inkább, úgyis szarul játszik. helyette jöjjön vmi fiatal, jó olcsón, bendtner meg tanuljon meg kezdőként játszani, mert az alapján, amit az utolsó pár hónapban játszott ott a helye. az igazolt fiatalt, vagy velát és wilsheret, meg ramseyt és a többi fiatalt adjuk kölcsön a másod-, vagy harmadosztályba, bischoffot adjuk el. diabyt úgyszintén, denilson eladását azért meggondolnám... ha gallas menni akar, akk menjen, de ő is nagyon jó játékos, és hasznára lenne még a klubnak. lescott jöjjön helyette. silvestret akármilyen olcsón kidobnám. így lenne egy rakás pénzünk, és igazolhatna wenger.
2009-06-01 11:11
teljesen egyértelmű, hogy xabi jelenleg jobb, mint denilson, de ez abból (is) adódik/adódhat, h xabi egy kész játékos. ő már nem lesz jobb, de denilson igen. ahhoz viszont, h jövőre kupát nyerjünk, ahhoz olyan csapat kell, ami jelenleg jó. a statisztikákról meg annyit, h xabi többször volt csere a szezon során, ami ugye szereplésnek számít, de feleannyit sem ér, mint egy végigjátszott meccs. a passzstatisztikákról meg annyit, h denilson passzainak többsége - xabival ellentétben - hátra megy, ami majdnem biztosan pontos. tehát: xabi jó lenne, rövid távon biztosan többet ér, mint denilson, ráadásul nagy a tapasztalata, úgyhogy hasznára lenne a csapatnak.
2009-06-01 20:13
csak abban nem értek veled egyet, h toure és gallas nem elég jó, a védelemmel inkább az a baj, középhátvéd posztra csak ez a két ember van, aki valóban klasszis. djourou nem lenne rossz, de teljesen bizonytalan. silvestre... nála az is jobb, ha senki nincs helyette a pályán... még a championshipben se lenne kezdő. megsérült gallas, és rögtön nagy bajba kerültünk. tényleg erősíteni kéne, de nem toure és gallas, helyett, hanem melléjük.
2009-06-01 20:28
ahogy az utolsó 3 hónapban játszott bendtner, az sokkal jobb, mint adebayor - ami mondjuk a togói játékát is minősíti - , és ha azt a játékát át tudja menteni a következő szezonra, akkor nem feltétlenül kell nagyon drága befejezőcsatár ade helyére, úgyhogy sztem megérné adebayort eladni, mert a milan mindenképp többet adna érte, mint amennyit szerintem ér. amúgy pedig rvp jó befejező is, mert több gólt rúgott, mint adebayor (bár ő volt sérült is), de adebayor nem lőtt fontos gólokat, viszont például van persie 2 góljával vertük meg a chelseat. F.Fabregas: ronaldo egyáltalán nem befejező, és a muban rooney is szélsőt játszik. éppen ezért a mencseszternek is vannak gondjai a befejezőkkel (berbatov nem váltja be a hozzá fűződő reményeket, tevez pedig jobbára csere).
2009-06-05 14:43
Rvp 19: eduardo nem befejező. a másik pedig, h tavaly mezőnyben ugyanolyan sz*r volt adebayor, de legalább a ziccereinek kicsit nagyobb százalékát lőtte be (10-ből nem 2, hanem 4, ami 30 gól ide vagy oda nem túl fényes mutató, most volt kb. ugyanannyi ziccere, de csak a felét, 16-ot lőtte be). dzeko viszont legalább mezőnyben is hasznos, és a ziccereinek nagy részét belövi. ráadásul fiatalabb, mint adebayor. remélem tesz egy komoly ajánlatot a milan.
2009-06-05 17:01
arsaandfabre: nem csak a city csinálja ezt, hanem a chelsea meg a real is, de azoknak a csapatoknak már előtte is volt nevük. csak a hülyéket lehet megnyerni pénzzel. a citynek előbb egy jó edző kéne, mert csak a pénz miatt a normálisabb játékösok nem mennek oda. chelseanek is ott volt mourinho, abramivics meg is mondta, hogy nincs szüksége a ranieri féle középszerű edzőkre, hanem egy világklasszis kell neki. dzeko meg akkor is kell, ha ade marad, mert így is nagyon rövid a kispad.
2009-06-07 07:44
ez csak egy újabb kacsa. ki hisz a la gazetta dello sportnak??? mit gondolnak, hogy a milanba menne? a milantól meg nem feltétlenül lenne jó ötlet a pénzük 2/3-át elszórni egy játékosra. arról nem is beszélve, hogy cesc nem hülye.
2009-06-07 07:50
DM-et kell igazolni, nem védőt. mind a négy kezdő védőnk kezdő a válogatottban is. csak az a gond, h a középpályán átjönnek, mert nincs igazi vk. hiába jók a védők, ha hat a négyben jönnek rájuk. vagy songot kéne többet játszatni, mert nagyon ígéretesen játszik, de ha denilson, vagy diaby van fönt, az katasztrofális. és azt se felejtsük el, hogy a 37 gólban benne van a chelsea és a pool elleni négy. úgy már nem olyan tragikus ez a mutató.
2009-06-07 07:58
kösz real! a mu gyengébb lesz, a real meg jól bevásárol támadóból, ahol eddig is jók voltak, a védelmük meg továbra is gyenge marad (liverpool 0-4).
2009-06-11 16:58
úgy legyen!
2009-06-12 05:56
hányok a realtól! ez szánalmas, nehogy már clichy is menjen! a gondolattól is rosszul vagyok! UNDORÍTÓ, nem ez a foci! edem14:clichyhez képest hol van yaya, vagy leginkább richards, ezt te végig se gondoltad. minek még egy irányító (Van der Vaart), vagy egy 30 év fölötti csatár, a világ egyik, ha nem a legjobb balhátvédjéért??? legközelebb gondold végig mit írsz!
2009-06-12 19:24
"Az Arsenal egy jó klub, de a Manchester United mégjobb." mióta kell nekünk ilyen játékos? a bayern meg majd akkor lesz elitcsapat, ha a negyeddöntőbe bejut a BL-ben. edem14: clichy nem adnám el, ő a legbiztosabb pont a hátvédsorban, és hiába veszel két középszintű játékost az árából, abból soha nem lesz akkora klasszis, mint clichy. ezért nem szabad eladni cescet, hiába veszel az árából 5-6 középszerű játékost, soha nem lesznek olyan szinten, mint ő.
2009-06-12 19:32
eriCesc: az ügynökének kéne visszavennie az arcából, mert így eleve -5-ről indul sakho.
2009-06-12 19:46
nohcbi: persze, nem kell lehordani mindenkit, de a foci nem a pénzről szól, de a ti istenetek, perez ezt nem érti. edem14: azért nincs értelme 10M eurót fizetni, hogy ha két játékos egyszerre sérült legyen egy beugró + két éve nem volt arsha és nasri.
2009-06-14 18:35
hja, de most már nem tuszkolhatod vissza őket, amikor walcott kezdő a válogatottban. a válogatottban kezdő, a klubban meg tartalék... addig kellett volna ezt wengernek átgondolnia, amíg nem hozta föl őket a nagycsapatba.
2009-06-14 18:41
mindkettőtöknek van valami igaza, van persie nem volt rossz az idényben (arsenal - chelsea 2:1), de tényleg nem olyan jó, mint bergkamp. de nem is érdemes összehasonlítani őket, mert lehet, hogy ugyanaz a posztjuk, de teljesen más a játékstílusuk. rvp soha nem lesz olyan technikás, mint bergkamp volt, de nagyobb a lövőereje, és elég agresszív is, ugyanakkor megfelelő a technikai képzettsége, csak nem kiemelkedő.
2009-06-14 18:49
jellemző... miért mindig a mi játékosaink sérülnek meg a válogatottban??? Hitzlsperger meg jöjjön!
2009-06-17 09:21
legalább 18-20 M fontot kérnék érte, aztán majd meggondolnák, h megéri-e nekik.
2009-06-21 12:13
most egy kicsit megnyugodtam, h RvP marad. amúgy meg viszlát adebayor, egyből lenne 40 millánk...
2009-06-22 18:12
menjen, de csak ha tudunk szerezni helyette valakit.
2009-06-24 21:11
20 millió??? hülyék ezek???
2009-06-27 06:55
Melo tényleg egy favágó, a brazil válogatott és az Arsenal focijához semmi köze, de lehet, hogy rá lenne szükség. ha meg nem válik be, még mindig van egy rakás jó középpályásunk. Adebayor meg menjen, de akkor kell helyette egy csatár is. Vagy ha Bendtner tudja hozni az év végi formáját kezdőként is, akkor lehet, hogy fölösleges is egy másik. Akik meg most Adebayort istenítik, azoknak mondom, hogy én már tavaly is téptem a hajamat, amikor a tíz zicceréből egy sem ment be, vagy ha elkezdett cselezgetni. Torres egymaga lőne 50 gólt ennyi helyzetből. És milyen gólok... A fele ziccer, a másik fele meg az, hogy bármelyik testrészéről bepattan a labda... És ő pótolná Henryt??? Hmmm....
2009-06-29 07:52
Melonak nem kell jobban fociznia, mint denilsonnak. ha egész évben "csak" úgy játszik, mint denilson az év elején (emlékezzetek vissza, mindenki istenítette, songot meg mindenki lehurrogta, most meg...) + 20 kilóval meg 15 centivel nagyobb nála akk már megéri azt a tizenvalahány millát, amit fizetünk érte. ha viszont elmegy ade, akkor vagy kell egy csatár, vagy bendtner végre kezdőként is tanuljon meg focizni, mert amit a szezon végén mutatott, azzal bőven beférhet a kezdőbe is. rosicky helyett meg nasri fog kezdeni, mert wenger nem kockáztatja, hogy 10 perc után még fél évre lesérüljön, mert izom-, vagy szalagszakadása lesz.
2009-06-29 14:22
24 milliót egy olyan srácért, akiről azt sem tudni, hogy tud e érvényesülni a PL-ben? Hát elég hülyeségnek hangzik, amikor 18 millát sajnáltunk Xabi Alonsoért... Hagyjuk a Mu-nak, ha a pénzüket ilyen tehetségekre akarják költeni (bár van miből...).
2009-07-01 08:53
7 sárga, meg 1 piros. hmmm... újabb favágó.
2009-07-01 10:04
szili27: de ha nem nyersz semmit akk minek maradj? ha meg szted gerrard meg lampard nem kéne akkor nem vagy eszednél.
2009-07-02 18:51
karmollak: igazad van, de azt is hozzátenném, h adebayor milyen gólokat lőtt? vagy bepattant valamilyéről a labda, vagy 2, vagy 3-0-nál belőtt egy ziccert. RvP góljaival pl. megvertük a cselzit (bár az egyik gól les volt, de az most mindegy).
2009-07-03 11:05
ha tényleg ennyire hülye a milan, akk adjuk el adebayort. sajnos sztem ez csak egy kacsa :(. de ha igaz, akkor nem kéne melo
2009-07-05 20:30
"a pénzünk segíteni fogja, hogy jobb csapatunk legyen és olyan jók legyünk, mint az Arsenal és a Chelsea." A k*rva anyjukat!!! A Realból meg a cityből kib*szottul elegem van már!!! A focit nem lenne szabad megvásárolni. Undorító! Rühellem ezeket a buzikat!!!
2009-07-05 20:35
20 milla korrekt ár, adjuk el! jobban kell egy dm, mint ade!
2009-07-13 18:09
azt is nézzétek, h 20M Ł, majdnem 30M euró. adebayor idei szánalmas bénázása után meg ki adna érte többet. valljuk be, az alapján, amit idén csinlált nekem 10-et se érne meg. 26 bajnokin 10 gól egy befejező csatártól elég nevetséges teljesítmény. az utolsó 3 hónapban pedig bendtner is simán lekőrözte a teljesítményével. amúgy pedig a tavalyi teljesítménye, amit miatt istenítitek, alig volt jobb, mint a mostani, csak a ziccerei harmadát képes volt belőni. tavaly is égnek állt a hajam a cseleitől, amikor belebotlott a labdába stb. ha a WBA-ban játszik, azt mondom oké, hogy csak ennyi gólt lő, de úgy, hogy a világ 15 legjobb irányítója közül 3 mögötte játszik, borzalmas teljesítmény. egy arsenal szintű csapatban nincs helye a kezdőben. wenger meg mostmár tényleg vehetne valakit, mert jött egy cserevédő, meg egy rakás ifi (megint...)!
2009-07-14 10:11
Adimakker: ade jó helyzetkihasználó volt? Ügyesnek és gyorsnak meg főleg nem mondanám...
2009-07-19 09:45
ez szerintem valami kacsa, valamelyik bulvárlap kitalálta... ha meg nem akk cashley egy f*sz. épeszű ember ilyet nem mond arról a klubról, ahol felnőtt játékos, sőt világsztár lett
2009-07-23 17:36
"Nem is sejti ennek okát, nem érti, miért nem részesítették hasonló bámásmódban, mint például Cesc Fabregast." Nézze meg az idei teljesítményüket (Cesc sem volt élete formájában, de ő legalább mindent beleadott), és aztán gondolja át még egyszer ezt a kijelentését! "...Mindent beleadtam a csapatért" Én nem így emlékszem, javítsatok ki ha ez nem így van, de sztem 10-15 meccsen csak sétálgatott, és a többin se izzadt meg túlságosan. "úgy érzem, szerves része voltam a gárdának. Szezononként harminc gólt szereztem" "Adebayor újra beköszönt Villareal ellen, jelenleg 16 gólnál jár" Hmmm... 24 gól a csúcsa, azt pedig még kerekíteni se lehet 30-ra. Ennél azért többre becsültem.
2009-07-25 16:29
bendtner ne engedjék el, mert fiatal, és ha keményen odateszi magát az edzéseken, akkor nagy játékos lehet belőle. és az alapján, amit tavasszal nyújtott többet ér, mint 8 milla.
2009-07-25 22:48
ez így igaz!
2009-07-26 17:11
ha bendtner elmenne, annak nem örülnék...
2009-07-26 22:39
toure 15 milla, ade meg 25? ez elég érdekes... 120 ezer font? pfff... őrtültség, ennyi pénzt van aki életében nem keres, neki meg egy hét alatt megvan...
2009-07-28 10:00
büdös 'csába! azért ez már kezd sok lenni... adebayornak még örültem is, de ez sokkoló. 40 millából meg már kéne venni valakit!
2009-07-29 18:21
"bónuszt szeretne kapni a hátralévő két éves szerződésért." neki kéne örülni, h elengedték! amúgy meg kinek ne lenne elég 150000 font (kb. 52 millió Ft). nem havonta, HETENTE! még több, még több még több pénz...
2009-07-29 18:27
számolj 350-nel. először szorozd meg a 150000-et 100-zal=15 milló. akkor hogy lenne már 520 millió? mindegy, látom már átszámoltad még egyszer.
2009-07-29 18:31
Kolo: lehet, h ez a legjobb kor, de 3 év múlva már nem lesz ilyen jó, és ennek az összegnek csak a harmadát kapnánk meg, jó esetben. Különben meg, miért ilyen pesszimista mindenki??? attól hogy veszel egy rakás játékost még nem leszel jó. tavaly is vettek csomó játékost, (mondjuk nem ennyire jókat), de még szarabbak voltak, mint addig. wengerben pedig bizzunk már, mert ugyan vannak kívülről furcsának tűnő döntései, de nem irányítaná ennyi ideje ezt a csapatot, ha nem értené a dolgát. És a citynek hol vannak olyan játékosai, mint Fabregas, RvP, Arshavin, Nasri, Rosicky, Clichy, Eduardo, Walcott? Sehol! Barry, Toure, Tevez (adebayort szándékosan nem vettem ide). mind remek játékosok, de ez még mindig csak 3. ők a city igazán jó játékosai. és akkor itt van még sagna, gallas, vermaelen, song, és bendtner. plusz a fiatalok: ramsey, wilshere, vela, gibbs stb. na és persze almunia. jó a csapatunk, jobb, mint a cityé! bizzunk bennük, és a mesterben! GO GUNNERS!!!
2009-07-29 21:02
ericesc: pontosan ezért mondom, hogy nincs értelme hisztizni, h utolér minket a city. jobb a csapatunk. Kolo: szerinted mennyiért vettük a 23 éves vermaelent? kevesebbért, mint amennyiért eladtuk touret. tehát, lehet még egy fiatal, jó védőt venni ebből a pénzből. ráadásul 15 M font nem aprópénz. ha 200 évig élnél, akkor se keresnél ennyit egész életedben. tavaly tele voltunk sérülttel, és így is eljutottunk a BL és az FA kupa elődöntőjébe. akkor nem volt ott clichy, gallas, rosicky, eduardo. most itt vannak. így már nem tűnik olyan szarnak a helyzet. Ez a csapat kupára nem esélytelen. a MU is gyengült (c ronaldo), a cselzi nem erősödött, és lett egy (sztem) rosszabb edzőjük. A bajnokságra a tavalyi negyedik helyhez képest mindenképp előreléphetünk. A kupákat pedig mindenképp megnyerhetjük.
2009-07-30 08:06
750000 ezer... ez kb. ajándék. le kéne csapni rá. 1-2 szezonra jó megoldás lenne.
2009-07-30 11:44
nekem is bergkamp az örök kedvenc.
2009-07-30 11:53
Hát b*zmeg, jókor jössz rá...
2009-07-30 20:33
az hülyeség, h fabregas nem való kapitánynak. kb. annyi éve játszik a klubnál, mint kolo, 7 éve. még csak 22 éves, de olyan éretten játszik, mint a 25-26 évesek. és az is hülyeség, hogy ezzel akarják itt tartani. wright: te kinek adtad volna a karszalagot, ha nem henrynak?
2009-07-30 20:49
gallas ott se volt akkor. gilberto silva lett volna az egyetlen normális alternatíva, de akkor már ő sem volt mindig kezdő.
2009-07-31 11:13
karmollak: én sem vagyok oda diaby játékáért, de amikor eltörte nasri lábát, akkor lőni készült és nasri elpöckölte előle a labdát. egyáltalán nem az ő hibája volt. az ilyen sérülések benne vannak a fociban. szerintem is túl sokat cselez, sokszor öncélúan, pontatlanul passzol és rosszul védekezik, de ezt a balesetet nem kéne a nyakába varrni.
2009-08-13 13:28
senderos ügyetlen, ráadásul még silvestrenél is lomhább, pedig kb. 10 évvel fiatalabb. ráadásul nem tom ki emlékszik, hogy hangeland pont ellenünk lőtt győztes gólt.
2009-08-13 18:44
annyira nem létszükség nekik még egy irányító, ha már van két ilyen jó.
2009-08-13 19:11
50-nél többet nem kérnék, érte, de alább se adjuk.
2009-08-13 22:42
tényleg ez lesz a kezdő, vagy ez csak egy tipp?
2009-08-15 14:22
én is 3:1-et. de inkább kapjon ki a chelsea, minthogy igazam legyen. am zimi, diaby nem sérült?
2009-08-15 14:35
da silva: sztem meg: almunia, sagna, gallas, vermaelen, clichy, nasri/rosicky, song/denilson/diaby, cesc, arshavin, RvP/bendtner/eduardo, walcott
2009-08-15 15:15
eurosport 2
2009-08-15 18:15
alázzuk meg őket!
2009-08-15 19:20
azért most egy 6:1 után a tavalyi ötödik ellen, nem kéne fosnunk, hogy leszorulunk a BL helyről.
2009-08-16 17:47
azt azért nézzétek meg, hogy ez a max sebesség listája, nem a 100 méter sprinté. lehet, h cesc csak 40 méter után éri el ezt a tempót, agbonlahornak meg csak jó a kezdősebessége.
2009-08-23 21:37
loki jöhetett volna, de azért a pool meccsre is ki fogok menni. ezeket az ellenfeleket meg szét kell verni!
2009-08-27 19:22
nem csináltak semmit, összehoztunk nekik egy tizenegyest, meg lőttünk egy öngólt. ez egy vicc. 'csába!
2009-08-29 20:16
pont most mondja, amikor egy hete nagyrészt egy színészkedés miatt tudtak nyerni ellenünk. + évekig volt az ő játékosa CR. ez egy vicc.
2009-09-05 06:36
vadász bence: lehet, hogy volt gerának egy borzalmas beadása, de attól még tímárnak nem kellett volna így alászaladnia... nézd csak meg még egyszer: [link]?v=1C7CtRn5BOU csoban2: le is járt az idő, akkor volt 93:00, amikor gera beadását kivágták a svédek.
2009-09-06 09:02
basszameg, ott volt a kezezés barrynél, 2-1-nél, adeb*yort már van persie fejberúgásánál ki kellett volna állítani, + lőttünk egy kapufát. csokibajort meg nagyon ki fogják fütyülni az emiratesben. eddig se szerettem, de most már jobban utálom, mint cr-t. undorító pénzéhes majom, hogy törne ketté a lába! mért nem bírt a majom nálunk is így játszani? a pénz miatt. most meg bocsánatot kér. nem tűnt fel neki, amikor persiet percekig ápolták??? akkor nem jutott eszébe, hogy attól, hogy a bíró nem látta, még bocsánatot kérhetne, miután letalpalta a fejét? nem wenger a hibás, ez egy rossz nap volt, cescnek nem ment, rosicky beállásáig gyakorlatilag irányító nélkül játszottunk.
2009-09-12 21:30
nektek nem szaggat?
2009-09-16 22:02
nekem amelyik megy mind szaggat, ennél már csak a játékunk szarabb...
2009-09-16 22:04
élvezhetetlenül szar a kép, és mindjárt lefekszem, nem is bírom tovább nézni ezt a szánalmat. szégyen, gyalázat!
2009-09-16 22:07
a mu-tól kikapni kellemetlen, a citytől megalázó, de a standard liege-től... ilyet nem lehet!!! még innen is nyerni kell! 7 tétmeccsből 3 zakó lehetetlen... úgy, hogy az első négyet fölényesen nyertük. vissza kell jönni bármi áron! GO GUNNERS!!!!!!!
2009-09-16 22:15
bendtner
2009-09-16 22:15
éppen fikáztam volna tovább a csapatot, erre gól! GO GUNNERS!!!
2009-09-16 22:20
vérszemet kaptunk :D
2009-09-16 22:21
annyira élvezetes ez a felvétel, egyszerűen nem látni semmit. GÓL???
2009-09-16 22:22
furcsa
2009-09-16 22:28
nyert az olympiacos
2009-09-16 22:35
vége
2009-09-16 22:35
van igazság. remélem a gólöröm miatt kap még hármat.
2009-09-17 17:06
mannone-sagna, gallas, vermaelen, clichy-song, rosicky, fabregas-eduardo, rvp, bendtner. ha rvp nem épül fel, akkor 4-4-2, és diaby játszik
2009-09-18 20:21
mannone... ez durva volt...
2009-09-19 16:12
vito mannone... pfff...
2009-09-19 16:38
5-6 góllal vezethetnénk... itt belefér, de máshol nem fog!
2009-09-19 16:49
rvp tényleg szar ma, de azért csak adott egy gólpasszt, a citynek lőtt egy qrva nagy gólt... viszont játszhatna a helyén mannone, akkor legalább nem ő állna a kapunkban :D
2009-09-19 16:55
két hiba + jobb ellenfél = 1:2
2009-09-19 16:58
jah és yaya se keres rosszul... de benne legalább van annyi becsület, hogy megmondja az igazat.
2009-09-20 21:05
25??? vicc, naponta keres ennyit...
2009-10-03 20:41
villa cselzi 2:1!
2009-10-17 15:46
meg akarják félemlíteni a csatárokat a meccs elején. taylor is ezt akarta amikor eltörte eduardo lábát, de akkor az túl "jól" sikerült. ez nagyon undorító...
2009-10-17 16:10
pfff... a birminghamnak is kinéz egy hatos...
2009-10-17 16:19
dede1: azért a CC nem egyenrangú a bajnoksággal. és most már a FA cupnak sincs akkora presztizse, mint mondjuk 10 éve.
2009-10-28 19:44
hogy lehet a sp*rs 4. a bajnokságban??? fabregas, van persie, eduardo, arshavin, diaby, szóval az egész támadósor képességei alatt teljesített, és így is 5-6 góllal nyerhettünk volna. ennél a tottenhamnél még a cselzi is szebb focit játszik, ez az igazi favágófoci. csak ívelték föl crouchra a labdát, aki meg próbálta jó helyre fejelni. a többiek meg egyáltalán nem csináltak semmit. ez nem foci! mi se voltunk jók, de a védelem, song, és egy darabig bendtner remekül játszottak. clichy jó játékának én külön örültem, mert már rég óta nem megy neki olyan jól. nálam sagna a meccs embere, és nem csak a két gólpassz miatt. a sp*rs mai teljesítménye még a bennmaradásra se lenne biztosan elég, akkor hogy lehetnek 4.-ek??? da akármilyen gyenge volt az ellenfél grat a srácoknak, fabregas szólója pedig elképesztő volt! GO GUNNERS!!!
2009-10-31 16:54
a kurva anyját!!!!
2009-11-07 12:56
RVP megsérült???? basszameg a qrva válogatottakat!!!
2009-11-14 22:47
chiellini bassza meg magát!
2009-11-14 23:55
hú bazz... ez meleg volt!
2009-11-21 16:18
már megint ugyanaz!
2009-11-21 16:21
mit hagytunk ki!!!
2009-11-21 16:34
vazz... hull 0-2-ről fordított!
2009-11-21 16:49
mit hagytunk ki!
2009-12-05 16:28
huntelaar? pfff... a milanban is alig játszik, fél év alatt sikerült két gólt rúgnia, nem nagyon hiszem, hogy ő az emberünk.
2009-12-19 11:56
almunia - 8.5_ a tizenegyesen kívül nem volt nagy védése, magabiztos volt. eboué - 7: hozta a kötelezőt. gallas - 7.5: magabiztos, határozott. vermaelen - 8.5: nagyon jó védekezésben és előrejátékban is. silvestre - 7: engem (azon kívül, hogy összehozta a tizenegyest) meglepett, védekezésben jó volt, és előre többet ment, mint eboué. song - 8: tőle megszokott magabiztos, pontos játék. nasri - 6: akart, de ez nem az ő napja volt, van ilyen. diaby - 9.5: a meccs embere, nem vesztett labdát cselezgetésből, sokat futott, pontosan passzolt és lőtt egy gólt. denilson - 6.5: ugyanaz vonatkozik rá, mint nasrira, csak neki ez már a sokadik ilyen meccse, a gólja dícséretes, nagyon fontos volt. arshavin - 6,5: szürke, ahogy azt - sajnos - az utóbbi időben megszokhattuk tőle, a gólpassza szép volt. eduardo - 6: valamiért nem megy neki, az akarással nincs gond, de ez megint nem az ő napja volt. walcott - 7: kár volt a ziccerért, amúgy jól játszott 20 percet. ramsey - 7.5: keveset játszott, de azt nagyon éretten, jó volt. vela - 0
2009-12-19 22:04
Denilson - man of the match??? ezzel egyáltalán nem értek egyet. gyönyörű gólt lőtt, de amúgy én mezőnyben észre sem vettem. nálam ő legfeljebb 8, Diaby 9.5, és ő a legjobb. Nasri 7.5-ét sem nagyon értem, a 7.5 egy jó osztályzat, Nasri pedig nem volt jó. Eduardora és Arshavinra is ugyanez vonatozik, oké, hogy nyertünk, de őket észre sem lehetett szinte venni a pályán. amúgy a többivel egyetértek.
2009-12-23 08:31
ez szörnyű volt... na mindegy, legalább a végén mindenki küzdött, és megvan a továbbjutás! GO GUNNERS! Fabianski: 8 (Man of the Match), Sagna: 5,5, Gallas: 6, Vermaelen: 6, Silvestre: 4, Song: 5,5, Merida: 3, Ramsey: 6,5, Wilshere: 4,5, Eduardo: 5,5, Vela: 5, Nasri: 6,5, Diaby: 7.
2010-01-03 19:18
zacsko: azért, mert egy meccsen szar volt, még nem kell elküldeni a p*csába. Nem tudom ki emlékszik még, de 1,5 évvel ezelőtt mindenki songot és bendtnert szidta, aztán most hol vagyunk: sírunk, hogy song elment az ANK-ra, meg azért meg bendtner sérült.
2010-01-05 20:40
levproffal egyetértek. amúgy meg még valamit nem értettem: eduardo ütközik és légipárbajt nyer? pfff... én ilyet nem sokat láttam tőle eddig.
2010-01-07 20:49
Szerintem most erősen túlértékelted a csapat tegnapi teljesítményét! 6-os a legrosszabb értékelés!? Most légyszi senki ne jöjjön azzal, hogy az ilyen nem is igazi szurkoló, de én a tegnapi meccset nem így láttam. 3 játékos volt képességeihez mérten képes volt korrekt produkcióval előrukkolni: Fabregas (Man of the Match) (8,5), Almunia (8), valamint Vermaelen (7,5). 3 játékos középszerű teljesítményt nyújtott: Diaby (6), Sagna (6), Rosicky (6). a többiek mind messze-messze képességeik alatt teljesítettek: Arshavin (5,5), Gallas (5,5), Eduardo (5), Eastmond (5), Traore (4).
2010-01-18 13:01
A csapat ma egy nagy rakás sz*r volt. Ez tény, ne is szépítsük. A csapat mai teljesítménye - ha egyáltalán ezt annak lehet nevezni - erre volt jó, ezt érdemeltük. Mindenki szar volt, Fabregast is beleértve. A többiekhez képest persze zseniálisan játszott, de tőle több kell. VISZONT: én nem értékelem tragédiának a kiesést. Most mindenki tegye a kezét a szívére, és őszintén válaszoljon magának! Ha Megnyerjük az FA kupát, de a PL-ben, sem BL-ben nem tudunk nyerni, akkor Ti sikeresnek értékeltétek volna ezt a szezont? Én nem. hobcsi: te pedig ne a mai játékukból indulj ki, mert nem érdemes. Ha a MU, vagy a Cselzi ellen ezt hozzuk, akkor biztos a vereség, ez nyilvávaló. De akkor első csapattal fogun játszani, nem tinikkel. Fel a fejjel, ennél már csak jobb lehet, és GO GUNNERS! Ja és Laller_: "nagyot játszott"? Ez ma senkire nem volt igaz, Velára pedig pláne nem.
2010-01-24 21:23
most tényleg bendtner a probléma? 3 hónapig nem játszott, ne tőle várjunk csodát! Viszont most ezért ne hurrogjatok le (divatdrukker, stb.), de denilson egy kibaszott nagy szar, és ebbe a csapatba kurvára kevés!!!!
2010-01-27 22:41
mi a baj bendtnerrel? sztem kurvára nem rossz. van persie jobb, de azért nem szaroznám le. eduardonál jobb, más nincs (velát most nem említeném...). ha pedig a végén fejel egy gólt, akkor kurvára nem szaroznátok le. walcottot is lehetne anyázni, h milyen kibaszott szar, de valamiért senki sem teszi. gyors, a fifába jó is, de ez a PL-ben kurvára kevés. a fizikuma kurva kevés, szal ha vki a csatárokat akarja basztatni, akkor ott van ő, és eduardo
2010-01-27 22:46
francesc: egyetértek
2010-01-27 22:47
zimi: veled is egyetértek, eduardo egy kalap szar a társaság nagy része pedig teli szájjal szidja bendtnert
2010-01-27 22:49
eduardo, denilson -2 ember. ramsey pedig a végén már nem volt rossz.
2010-01-27 22:53
tökágyús: jah bazmeg denilson hasznára van a csapatnak, amikor lecserélik
2010-01-27 22:54
ciboy: elöl pechünk volt, hátul meg kurva nagy mázlink! 3-at kaphattunk volna, ebből 2-őt denilsonról. amúgy neki elvileg támadnia is kéne, de amikor nála van a labda, oda se merek nézni, mert tudom, hogy eladja. a 10-15 méteres passzok nem mennek neki, ez pedig már egy 10 évesnek is sikerül
2010-01-27 22:57
koller: cech nem tom mióta klasszis... amúgy almunia lehet ma az utolsó, akit anyázhatunk
2010-01-27 22:59
zoli15: de igenis rossz volt hátul, másrészt mondja el valaki, hogy mi a faszt érünk egy labdaszerzéssel, ha utána rögtön el is veszítjük
2010-01-27 23:04
fabianski - sagna campbell vermaelen clichy - fabregas ramsey diaby - nasri bendner rosicky
2010-02-17 08:47
Én Shawcrosst is nagyon tudom sajnálni. Amúgy ha ő ér oda előbb simán lehet, hogy ramsey töri szét az ő lábát. Sztem pedig ramseynak nem kellett volna így odamennie, nem volt rá szükség. Kb. annyira volt felesleges, mint amikor tavaly Cesc meghúzódott a Pool ellen. [link]
2010-02-27 22:42
Ezzel most nem értek egyet. Lehet, hogy Bendtner sosem lesz egy Henry, vagy Bergkamp, de azért ne akkor szidjuk már, amikor mesterhármast lő. Az meg nem igaz, hogy Vermaelen 2x annyit lőtt, mert ugyanannyit lőttek, pedig Bendtner a szezon nagy részében sérült volt.
2010-03-10 06:33
"A Barca drukkereknek vélhetően ez egy álom sorsolás". Azért ezt én így nem jelenteném ki. Azért jópár csapat van, akik biztosan gyengébbek nálunk (CSKA Moszkva, Lyon, de még a Bordeaux és a Bayern is).
2010-03-20 05:45
Fabre: ibra-bendő azért nem egy szint. Messi-Nasri sem (sajnos).
2010-03-20 05:50
A Portsmouth már kiesett, az ő legyőzésüket nem nevezném mérvadónak.
2010-03-26 07:46
Almunia - Eboue, Campbell, Vermaelen, Clichy - Song, Diaby, Rosicky - Nasri, Bendtner, Walcott. Vela a kezdőben: ne röhögtessetek már. A Wolves ellen semmit nem csinált (az egész szezonban sem csinált semmit), akkor a Barca ellen mit akar? Denilson és Eduardo pedig szerintem a kispadra is szarok.
2010-04-04 19:37
ez már kezd nevetségessé válni :(. am meg ez a f*sz mit gondolt itt??? [link] és még neki áll följebb. az ilyeneket írtani kéne.
2010-04-06 11:00
ja és találtam még egyet walcottal szemben. [link] elég vastag a bőr a képén, ha még föl is háborodik
2010-04-06 11:03
meglesznek még a helyzetek, lőhettünk volna még kettőt, ha diaby nem adja el 3 a 2-ben, és ha továbbengedik bendtnert. silvestre meg menjen a picsába
2010-04-06 21:38
lécci ne temessük már a csapatot! simán rúghatunk még kettőt! Inkább a barcat basztassátok, ne a saját csapatunkat (kivéve silvestret, ő rászolgált a basztatásra)
2010-04-06 21:41
Almunia - 6.5: gólokról nem tehetett, de nem mutatott be nagy bravúrokat. Sagna - 5.5: nem játszott rosszul, de jól sem, eltűnt a mezőnyben. Vermaelen - 6.5: Silvestre miatt nagyjából egyedül volt középen Messivel semben, de ő aránylag jól állta a sarat. Silvestre - 2: no comment Clichy - 8: minden szempontból példamutató. Az utolsó percig hitt a továbbjutásban, volt néhány jó megindulása, de párat elönzőzött, ezért csak 8. Denilson - 4: jogos a kérdés: Denilson a pályán volt? A sárgája nem volt jogos. Diaby - 4.5: Semmit nem csinált, a cselei nem jöttek be, és elb@szott egy 3 a 2-ős helyzetet még 1-0-nál. Nasri - 6: ő volt az egyetlen, akiben éreztem, hogy több van, de senki nem volt a támadók közül, aki tudott volna segíteni neki. Ma ő volt a legjobb képességű Arsenalos a pályán, de ez sajnos nem jött ki. Walcott - 6: benne is éreztem lendületet, de ennyire nulla középpályával reménytelen volt kiugratni. Rosicky - 5: próbálkozott, de ez nagyon nem az ő napja volt. Bendtner - 5.5: szegény srác annyira falábú! De legalább lőtt egy gólt, egy ziccerét visszafújták, pedig nem volt les, egyet pedig eladott Diaby. Cselezni továbbra sem tud, de legalább hajtott.
2010-04-07 07:04
összegezve: 3 gólt kaptunk attól a wigantől, ami meccsenként átlagban egyet sem tud lőni. kettőt sikerült nekik rúgni, úgy, hogy a sp*rs 9-et rúgott nekik. 10 perc alatt kaptunk annyi gólt, amennyit 560 perc alatt lőttek. fabianski: nem találok szavakat. Diaby qrva szar volt. Bendtner tragikus.
2010-04-18 20:12
Én lennék Fabregas, már a jegyemet váltanám Barcelonába
2010-04-18 20:22
már fontolgattam a szerdai után, hogy ezt már meg sem nézem. aztán láttam, hogy bukott a cselzi, és mégis megnéztem. jobban tettem volna, ha nem teszem. a cityt is csak azért nézem meg, hogy lássam, ahogy fütyülik azt a faszarcú adeb*yort. már ha lesz még valaki, aki ezután kimegy arra a meccsre
2010-04-18 20:25
nah mindegy, ezt nézzétek meg, hátha valakinek jobb kedve lesz tőle: [link] lol
2010-04-18 20:26
kurvára nem ott úszott el: ha a legutóbbi két meccset nyerjük, akkor holtversenyben elsők vagyunk.
2010-04-18 20:31
Érdekes, hogy mennyien gondoljátok így, de én nem. Azt Cescnél sosem láttam, hogy nincs kedve játszani, Arshavinnál sajnos igen. Elég csak megnézni azt a pár meccset, ahol nem játszott. Nézni is rossz volt. Nasri ügyes srác, Rosicky is, de nem húzóemberek. Olyanok, akik egyedül megnyerhetnek egy meccset a csapatnak. Cesc viszont az (Fabregas - Aston Villa 3-0). Az a legnagyobb baja a csapatnak, hogy csak két ilyen kiugró játékos van a keretben: Van Persie és Fabregas. A Barcanak ott van Messi, Xavi, Iniesta, Ibrahimovic, Henry és még sorolhatnám. Most megkapjuk Yaya Tourét, aki azért valljuk be, közel sem tesz hozzá annyit a csapatjátékhoz, mint Cesc. Az a baj, hogy rajta kívül nem nagyon látok olyan játékost, aki olyan vezetővé válhana, mint ő, vagy Henry. Ő egy kivételes játékos, és hatalmas szerencse kéne, hogy találjunk még egy ilyen srácot. Ha elmegy borítékolom, hofgy 100 M fontból sem leszünk bajnokok. Mehetne viszont: Eduardo, Vela, Merida, Arshavin, Senderos, esetleg Rosicky.
2010-05-18 20:22
EriCesc-kel pedig egyetértek, ezt a "lelketlen játék"-ot én sem értem. A Villa ellen pedig sérülten nyert meg egy meccset a csapatnak. Elég megnézni a lőtt gólok arányát, amikor ő nem volt a pályán. Nasri pedig nagyon ügyes, jó játékos, de nem egy klasszis. Pofátlanság, hogy nincs kint a VB-n, de Cescet Rosickyval együtt sem tudja potolni.
2010-05-18 20:30
"Forrás:GOAL.com": ne higgyünk már el minden hülyeséget.
2010-05-26 21:02
"-Nézd Ashley! Ott van két font, és egy melegpornó kazetta! Erre Cole lehajolt..." zseniális!
2010-05-26 21:07
cescfabregas véleménye: 2010-05-26 18:35 Gourcuff sokkal robbanékonyabb játékos, gyorsabb, technikásabb, átadásai vannak olyan szintűek mint Cescé ! : A faszt. Most van pofád kritizáni, pedig pár hónapja, a Villa elleni meccs után egytől egyig mindenki istenítette. Ne játszd el, hogy kezdettől fogva Fabregast egy középszerű játékosnak hitted, pláne ezzel a névvel. Miért nem rögtön mikaelsilvestre, vagy carlosvela a nicked? Amúgy meg láttad Gourcuff-öt és Fabregast játszani? Lehet, hogy elfogult vagyok, de szerintem most egy játékos van, aki Cesc posztján jobb nála. Xavi. Esetleg Iniesta. Gourcuff, Sneijder, Van der Vaart? Ugyan már! Ne értsetek férre, jó játékosnak tartom őket, de Cesc más. Nézzétek meg a tizenegyeseit. Fontos pillanatokban a helyén van, SOKKAL jobban lát a pályán, mint Gourcuff, jól lő, igazi vezér, húzóember. Aki valaha látta játszani őt és Gourcuffot, az nem mondhat ilyen hülyeséget. Azért, mert egy-két válogatott megmozdulását láttad, még ne ítéld meg!
2010-05-26 21:21
... Vermaelen 2009.
2010-06-03 09:36
Ez egy nagy rakás lószar volt. Almunia egy rakás fos néhány meccsen, tegnap is bizonyította. Sagna egy 0 volt tegnap, de legalább nem hibázott. Koscielny, Vermaelen jók voltak. Clichy-t én szeretem, de ez nem volt valami fényes. Diaby ki kéne dobni a picsába. Wilshere még nagyon fiatal, tegnap bebukta nekünk a meccset azzal a "passzal" a gól előtt. Nasri jó volt, Rosicky is. Eboue 0. Arshavin borzalmas. Ennél bármi jobb. Sírni tudtam volna néhány megmozdulásán. Chamakh elég jó volt. Walcott nem center, nem is értettem Wengert. Van Persie nem játszott jól, de még nem is várhatjuk tőle. A másik pedig, hogy Wengernek is megöszönhetjük az ikszet, mert: Arshavin végig játszott, Walcott nem kezdett, aztán meg center volt, Wilshere kezdett, Rosicky meg nem és azt sem értettem, hogy miért rúgdosunk el annyi labdát. volt vagy 30 előrevágott labdánk, ebből egyet tudtunk csak megtartani, azt is csak szerencsével és bedobás lett belőle. A Blackpool ellen így kéne sztem kezdeni: Almunia (tényleg nincs most jobb) - Eboue, Dj (am Kos, csak ki van állítva), Vermaelen, Clichy - Nasri (játszott már védekező középpályást, jól ment neki), Rosicky, Fabregas - Walcott, Chamakh, RvP (a bal szélen).
2010-08-16 07:15
KOVI: te láttad a meccset? Legalább egyetlen meccset láttál a Pool 4:4 óta. Ha igen nem mondanád ezt.
2010-08-16 07:16
ez a carroll gyerek nagyon tud. nolan és barton is jók voltak. a newcastlere figyelni kell idén.
2010-08-22 17:55
nem teljesen értek egyet. ha almuniának nem volt dolga, akk miért 4? az egy gyenge osztályzat, szerintem. wilshere nem 7, szerintem nem volt jó. Buta hibák jellemezték egész meccsen. diaby 6? egy nagy rakás fos volt, de legalább lőtt egy gólt. legalább három olyan labdát adott el, amiből a chelsea vagy a mu gólt lő. rosicky 8,5 legalább, walcott jogos, chamakh (nem maruan samak, marouane chamakh) legfeljebb 6,5. annyi helyzetet kihagyott, amennyivel bajnokságot lehet nyerni.
2010-08-22 23:19
ja és arsha 7, rég nem láttam ennnyire küzdeni (ez sajnos eléggé minősíti az elmúlt fél évi teljesítményét).
2010-08-22 23:20
A bíró nevetséges volt. Kevin Daviest 3szor állíthatta volna ki. Csomó sárgát nem adott meg, hagyta a boltont durvulni. nem adott meg 2 tizenegyest, a kiállítás meg nem volt semmi. Fabregas Song Rosicky qrva jók voltak. második félidőben sztem mindenki jó volt
2010-09-11 20:36
„Egy nagy csata, blöfföl és döntetni is kell.” Ezt valaki magyarázza meg, h mit jelent. :) Koscielny hozzátette, hogy a meccs sosem volt rögeszme nála, így teljesen megdöbbent, mikor hallotta, hogy Wenger iránta érdeklődik. Ez meg milyen rögeszme? ;)
2010-09-13 06:59
Arshavin jó volt a hétvégén, ha mindig így játszana simán kezdő lenne, még ha rvp visszajön akkor is.
2010-10-27 19:20
walcott, bendtner most épültek fel, rosicky pedig azért nem lenne jó, mert akkor mindkét szélen (a másik szélső kényszerből nasri) belső középpályás játszana.
2010-10-30 20:13
Belépés
NÉV:
JELSZÓ:
 Jegyezzen meg:


Meccs center
:: Előző mérkőzés
  - -  
West Bromwich Albion vs Arsenal
The Hawthorns, 2012/05/13, 16:00, Premier League
Gól: 10' Long, 15' Dorrans ill. 4' Benayoun, 28' Santos, 54' Koscielny
:: Következő meccs
:: Streamek
Streamek később...



Vélemény, Blog BLOG IRÁSOK
Véleményem a 2011/12-es szezonról.
2012-05-20 18:45 | GoldHand

Premier League Tabella Teljes lista
H
#
Csapat
M
+ / -
P
1.
Manchester United
34
82-28
82
2.
Manchester City
34
85-27
77
3.
Arsenal
34
67-43
64
4.
Tottenham
33
57-38
59
5.
Newcastle United
33
50-42
59
6.
Chelsea
33
56-38
57
7.
Everton
33
38-34
47

Menetrend Teljes lista
:: Következő mérkőzések
Stoke City
2012.04.28. / 16:00
Norwich
2012.05.05. / 13:45
W.B.A.
2012.05.13. / 16:00
Arsenal
2012.XX.XX. / XX:XX
:: Előző mérkőzések
Wolves
PL / Molineux / 3:0
Man. City
PL / Emirates / 1:0
QPR
PL / Loftus Road / 1:2
Aston Villa
PL / Emirates / 3:0

Házi Góllövőlista Premier League
- - - -
- - - -

Arsenal Gól Statisztika (Premier League - 34. hét)
Rúgott gól - 67   Kapott gól - 43
9 0' - 15' 4
10 15' - 30' 7
11 30' - 45' 9
9 45' - 60' 5
12 60' - 75' 9
15 75' - 90' 8
Rúgott gólátlag : 1.55 Kapott gólátlag: 1.26 / 3.23 gól / meccs

   
       
PARTNEREK
liverpool-fc.hu
 
 
 
STATISZTIKA
Regisztrált felhasználók: 2381
Hirek száma: 1944
Blog írások: 61
Összes hozzászólás: 79530
Top kommentelő: babe ( 4127 )
Online Regisztrált: 4
Vendég: 41
Eddigi rekord: 2423
Hirdetés: Chelsea ajándéktárgyak - MU ajándékok - Liverpool webáruház - Barcelona ajándéktárgyak
Copyright © FC-Arsenal.hu 2005 - 2010 - Légy naprakész! A legfrissebb infók RSS-ben! - Főoldal - Focilabdák - Focicipők - Tippjáték - Gunners TV - Sitemap - Created by: BeZi Design