adimakker hozzászólásai
Teljesen egyértelmű hogy a Barca ajánlata jobb...Eleve jobb csapat mint a Milan) Eto'o aki legalább olyan jó mint Ade , ráadásul még 10millio ,amiből egy fain védekező kp-t vehetünk(Wenger a leghülyébb ha erre nem-et mond...) A Milan ajánlata sehol nincs ehhez...Gourcuff+20milla tán? ügyes de olyan tipusu játékosunk már van Fabregas Rosicky és Nasri személyében...
2008-07-14 20:06
[link] Te szentséges uristen,kit hagytunk elmennni:( Wenger,ez nagy hiba volt most...sajna...de ez van...
2008-07-14 20:19
Fun Persie! Teljes mértékben igazad van! Song és Diaby lesznek az Arsenal legjobb játékosai pár éven belül!
2008-07-16 10:51
Ez lenne a legjobb kezdö 11: Almunia Sagna,Nordveit,J.Hoyte,Clichy Ramsey,Denilson,Traoré Walcott,Bendtner,Vela
2008-07-17 11:01
Bendtner egy fikarcnyit nem gyorsabb jobban mint Ade,mivel Ade kibaszottul gyors ilyen testtel is.... Bendtnernek nagyon sokat kellene fejlödnie Ade-hoz!
2008-07-21 13:03
-jobban
2008-07-21 13:03
Yaya a mostanság történt legnagyobb igazolásunk lenne!!! Ade ha marad oké,de örülnék Eto'o nak is+15milla,mert az plusz 1jó játékost jelent!!!
2008-07-22 12:27
1belsö védö+1 kapus kéne,nempedig középpályás,mert a középpályánkkal nincs már gond,tök sokanvannak akár egyetlen posztra is...Diaby és Denilson,Song tudja potolni Flaminit sztm.viszont Gallason ésTourén kivül nincs Arsenal szintü belsövédönk:S ugyhogy oda jol jönne vki...Kapuba meg Almunia elé kellene egy klasszis kapus,mondjuk Boruc vagy Kameni vagy Carson,Kirkland még esetleg! És Wenger igért egy rutinos játékost is,aki még ismeretlen...
2008-07-27 18:01
sztem meg Reo-Coker, XabiAlonso, Barry, Sissoko v Yaya kellene a kp-ra! De én továbbra is kapust vennék,Boruc,Carson,Kirkland v Kameni személyében! És bárhogy nemértetek egyet velem,én a legjobban egy jó belsövédönek örülnék: RaulAlbiol,Kompany, Radoi,Rat,Tamas, vagy Kolodin....ezek megszerezhetöek sztem!
2008-08-04 11:25
Akinfeev, Kameni, Boruc, Kirkland, Janot, Carson, Neuer közül vkik...
2008-08-04 18:12
Gyuresz! Egyszerűbb lett volna ha ezt csinálod: www.transfermarkt.de ott meg a Transfers08/09 és minden bajnokságnak az igazolásit leírja! pápá
2008-08-04 18:16
Csak nemértem minek veszünk egy ujabb játékmestert,mikor már van egy Cesc-ünk meg egy Nasri-nk!!! Bár védekző kp-ban Diaby,Denilson,Song vannak....szal nemértem miért középső kp-ban gondolkodunk,minthogy a védelmet erősitenénk meg!1kapus+1belső védő meg max 1csatár kellene!
2008-08-04 18:26
Tibery: az MU-ba a 2ikerpár kacsa volt! Attól hogy a nmzetisport azt irta,még nem100%...már az is kezd kacsa oldal lenni lassan! Gera-nak lejárt a szerződése ezért ingyen igazolható volt! MU-ból meg elmegy C.Ronaldo,és VanDerVaart-tal együtt igazolnak a Real-ba! Robinho Cselzi,Baptista meg Roma...
2008-08-04 22:14
Mu-ba egyébként Manucho ment eddig,akit év közbe leigazoltak!
2008-08-04 22:15
Sztem ez lenne a legjobb védelem: Sagna-Gallas-Djorou-Clichy...Tourét is nagyon szeretem de mostanaban nincs formaban:S A legjobb középálya igy állna fel: Rosicky-Cesc-Diaby-Nasri....Walcott pedig csereként sokkal sokkal jjobb,mmivel a fáradt hátvédeket könnyebben lefutja
2008-12-05 11:13
Érthetetlen,HogyWenger miért nemhajlandó a YAYA-ért kért összegért letenni a Barcelona asztalára!Lenne az a pénz amiért elengedik,mivel elég nagy a bőség náluk középpályások tekintetében. Iszonyatosan jó YAYA,hosszútávon lehet még talán jobb is lenne mint Vieira egyzser(ha már Vierira,akkor egy hozzá hasonló játékos Bordeux-ból AlouDIARRA,aki sztm szintén jó lenne vkp-ra) Rajtuk kívül Xabi,ToulalanVeloso,Senna,Barry jöhet szóba aki hozzánk beférne! Másik meglátásom az,hogy BORUC-ot megkellene venni,hiszen hosszútávon is egy 27éves klasszis kapusról van szó,szóval én kinyitnám a pénztárcámat Wenger helyében! Tehát YAYA+BORUC és kész az Arsenal!
2008-08-20 09:35
Remélem meglesz Xabi!!! Amugy ha Wenger óhaja szerint (fiatal,PL-ben szereplő,rutinos,angol) védekező kp-t akarna vásárolni, akkor nemértem h miért nem egyből REO-COKER-t igazolta le!!! Aki még jólenne az AlouDiarra vagy Huddlestone...
2008-08-31 19:45
Szrintem XabiAlonso vagy Matuidi lesz és Metzelder!!!
2008-08-31 19:48
Jöhetne: Kapus: Akinfeev, Boruc, Kameni, Itandje Hátvéd: Kompany, Richards, Kaboul, Albiol, Metzelder vKp: Matuidi, Xabi, YAYA, Veloso, DeGuzman, Toulalan, A.Diarra,Reo-Coker Cstár: Martins, Arshavin, Pogrebnyak, Villa, Gomis Arséne...ezekből 2 név és boldoggá tettél...:)
2008-09-01 11:12
KALOU és METZELDER!!!! ááááááááááááááááááááááááááááááááááááá remélem nemacsa:) [link]?pg=11159668&nid=4626461
2008-09-02 00:10
gyerekek lszopom magam!!!:) ha minden igaz és (nem háp-og) akkor KALOU és METZELDER a miénk lett!:) [link]
2008-09-02 00:14
[link] Metzelder és Kalou!!!!!!!! ha nemkacsa!
2008-09-02 00:21
[link] Nyugi srácok! METZELDER és KALOU nálunk van!!!! ha nemkacsa4
2008-09-02 00:48
hol van a link amin nézitek????
2008-09-02 01:06
Na most jön a faszszopás Ernestoo felé... Eddig mindenki fikázta Wengert, aztán most jön egy kinyilvánitott vélemény és már mindenki meghunyászkodik meg ("ja tök igaza van wengernek meg nem is haragudtam rá") ...naaaa srácok...ejnye-bejnye
2008-09-04 19:47
Akinfeev,Itandje,Kameni,Carson vagy Hart kell ide,mert ök fiatalok és elég jól védenek!!! Nemértem Wengert kapuba miért az idöseket favorizálja! Mert ha azért,hogy a kapus segit a pályán a tapasztalataival "kora" miatt,akkor megértem,de viszont akkor inkabb vegyen egy fiatal kapust,hátul meg a Gallas,Silvestre is képes arra mint egy idös kapus!
2008-09-09 17:43
Paulsen a juve-ban van...bocsi
2008-09-17 19:51
Sajna:(:(:( YAYA a legtökéletesebb igazolás lenne,ha jönne....MARTINS,KOMPANY,és BORUC-cal karöltve!:)
2008-09-18 20:42
srácok: pont ezért irtam öket,mert minden posztra kellene kis erösités,és ök fiatalok a maguk nemében nem túl drágák,és nemvilágsztárok, hiszen Wenger nem igazol nagy neveket....tudhatnátok....
2008-09-19 00:33
FotelDrukker: Anyád a 15éves...
2008-09-19 21:15
Végre a kedvencem ideje eljön! (de Diaby még mindig hiányzik...) Már hamarabb is észrevehette volna Wenger,hogy elég jól játszik,mint védekező kp,nempedig belsövédöként,mert ahhoz kicsit alacsony. Meghát az Afrikai Nemzetek Kupáján Kamerun cspatában sima kezdö volt,ráadásul az AllStar csapatba is beválogatták...azért ez nem kis teljesítmény 20évesen...
2008-09-19 21:22
KEllett volna sztem egy védő még aki fiatal és ambiciozus,mert Touré és Gallas néha beadják a törölközöt sajna potyáznak!!! Kompany-ra vagy RaulAlbiol-ra,esetleg egy nagyobb névre is belehetne ruházni mint pl.Richards,(Ramos?)de utobbi esélytelen...
2008-09-29 16:54
Ha Ade és RvP közül vkit elkéne adnunk,az RvP lenne inkabb...(1.sérülékenyebb,2.kicsithangulat játékos,hol eltünik,hol nagyon jó, 3.jobban lő,de Ade technikásabb és gyorsabb,jobban is fejel.....)
2008-09-29 16:57
Menjen, ha akar...Őt meg Bendtnert lehet eladnám,ha Wenger lennék...és Yaya-t tutira,és Ribéryt vagy pogrebnyakot a helyükre megvenném!:)
2008-10-12 12:24
Végre Wenger-nek ismét szeme lett!!! Sztem Nagyon jó kapus, már régen is mondtam hogy ő kellene!! Meg véleményem szerint is jobb mint Almunia...
2008-10-17 11:02
füligjimmy: Sajnos elszomorít amiket írtál Yaya-ról,mert abból semmi nemigaz,ne is haragudj! Nekem az Arsenal után a kedvenc csapatom,igy nyilván sokat láttam játszani öket is,ezért mondom most azt,amit: tehát a Barcelona tavalyi legjobb játékosáról beszélünk,aki kiegyensulyozott volt az egész szezonban,sőt gerincproblémával küzdött,injekcioval játszott és nem ia kár hogy!Rendkivül sokoldalu játékos,erős,rosbosztus,labdával is jól bánik,a támadó mellette igen nehezne viszi el,illetve jól lő távolról és jól passzol,Vieira utódja simán lehetne(mint Diabyt is)! Guardiola nemjáccatja az nem azért van mert nemjó,hanemmert ö jobban szereti Busquets-et és Keita-t mivel Keita föleg az ö kérésére igazolt a Barcaba...Szoval YAYA és Xabi lenne a legmegfelelöbb Flamini pótlására!
2008-10-17 11:12
Xabi Cambiasso Yaya Appiah Vieira DeJong Engelaar Barry Aquilani Toulalan L.Diarra Ezek köszül kéne vki:)
2008-10-19 15:06
Nemsemmiért Diaby a kedvencem...láthatátok miért...!? :):):) Denilson hamarosan kiszorul a kezdőből!:) Na meg Song is,bár ő most sokat hibázott...mentségére legyen mondva nem BelsöVédö a posztja hanem a védekező kp! Erre az eredményre nem számitottam!:)
2008-10-22 01:38
Nemrossz nemrossz...csak picit öregecske Yaya Xabi Aquilani Huddlestone Reo-Coker Appiah A.Diarra Toulalan Engelaar DeJong Barry........Wenger ezekben gondolkodj:)
2008-10-29 15:43
Barcába még egy darabig kezdö ugysem lesz,mert Xavi,Iniesta ott lesz...nem azért feltétlenül mert jobbak hanem mert idösebbek,és Barca játékosok. Én azt mondom h jó pénzért mehet,de érte Yaya-t adják ide,illetve pénzt,amiböl nekünk kapusra és belsö védöre futja!!!mert ezekre a posztokra is ráfér az erösités!!! És Nasri majd átveszi a helyét majd:)
2008-11-07 17:14
rohadék szmöre Rooney! Bár én is kiváncsi lennék egy olyan Arsenal-lal ki mit kezdene,amelyben mondjuk mindenki egészséges...többi nagycsapatban alig van sérült,nálunk meg állandoan...kicst ez már dühitö:@
2008-11-08 02:00
Hát igen Diaby a kulcs ehhez a poszthoz... Ezért is a kedvencem mert bárhol tud játszani,ugymond univerzális,és sokmindent jol tud csinálni: jól helyezkedik,erös felépitésü,viszonyleg gyors,jol cselez,jól lö,jól fejel,szélen középen is bevethetö,védekezni és támadni is egyarant tud...:)
2008-11-10 19:21
Aluminium----Sagna,Touré,Gallas,Clichy---Walcott,Cesc,Diaby,Nasri,VanPersie------Adebayor
2008-11-10 19:28
Wenger kezd megvilágosodni: Vásárolni akar! Mi lett vele???csak nem belátja hogy kicsi a keret??? És ráadásul jól látja miylen posztokra kell vásárolni: mindenhova! védö: VanBuyten v Richards CSatár: Huntelaar v Adriano Kp: YayaTouré v Xabi v Affelay
2008-11-24 18:38
Eboué még nincs...bocsánat! Adebayor meg lesz,city ellen csak azért nemjáccott,mert pihenöt kapott Wengertöl,nem sérült...
2008-11-24 18:42
Adebayor is ottvan a kezdöben....ÉRTSÉTEK MÁR MEG HOGY NEM SÉRÜLT HANEM PIHENT!!!
2008-11-24 22:18
Geci jó kapus!!! Nekem a Németország-Wales mérkőzésen tetszett meg a "játéka", ott óriási bravúrokat mutatott be....Fiatal,magas,magabiztos,és jól véd! 5%millio font nemsok érte,ráadásul még Fabiansky-nál is jobban véd!
2008-11-26 18:17
Denilson egész jóljáccott bal szélen! sztem jobb lenne neki a szélső poszt,mert ott jobban tud cselezgetni,és gyors is,és véleményem szerint jobban megállná a helyét,mint vkp-ba....köszönhetően annak,hogy testalkata nemtúl erős.
2008-11-26 18:29
pef slüpppp pef slüppppp motyok szemét!!! Egyik kedvencem volt itt nálunk,oszt elmegy!!! Ganéj...
2008-11-27 19:30
Gallas elmegy--->Arsenal hátul összezuhan:( Bárki bármit mond a éegjobb hátvédünk ő,meg Clichy jelenleg...talán még Sagna is idemondható... Én Richardot venném meg,de Kompany kéne higgyétek el,mivel ő tud jáccani vkp-t is meg belső védőt is és rendkivül fiatal(22)!!!
2008-11-30 12:00
Azért Persie megkaphatta volna a 9-et! Song azért annyira nemvolt most rossz,hogy igy lekéne őt húzni! Nemsemmiért játszatja őt Wenger! Denilson viszont katasztrófa már jó néhány meccs óta! Bár szélen jobb mint középen ez teljesen egyértelmű! Bendtner helyett őt kéne eladni vagy max kölcsön! Fizikailag kevés a PremierLeague-be!
2008-12-01 19:37
Denilson nem Arsenal suintű játékos ez egyértelműen kiderült számomra! védekező kp-n meg főként nemmutat sokat,mert irtó gyenge a fizikuma! Ha már jáccik akkor inkább tegye Wenger vmelyik szélre! Song-ról meg nemnagyon kéne rosszat irni,mivel meccsről meccsre fejlödik...
2008-12-06 15:32
Babel-re le kellene csapnia Wengernek...geci jó játékos,és kibaszott gyors! A tökéletes csatár megtestesítője...erös gyors jól lő és erőset univerzális 2lábas Pl-ben szereplő és fiatal...mi kell még????
2008-12-16 00:02
Ki a gecit érdekel a Darts????? inkább Arshavinról legyen valami pozitív hír... Ireland amugy nagyon fain játékos!
2009-01-05 17:14
Valóban öreg Ireland a maga 22 életévével!!! Te sem vagy komplett öreg!
2009-01-05 21:29
Nem esett ki sajna az MU, mert lesz visszavágó... sebaj fiú! :)
2009-01-07 22:54
jól jáccik, gyors, francia, viszonylag fiatal és szélre tökéletes lenne, mert már régóta kellene valaki már oda! Nasri igy át tudja venni eredeti posztját Cesc-től, vagyis középen irányitana!
2009-01-09 13:30
Ramsey35: Akkor ha 2-en jáccanak egymas mellett középen, akkor ki lesz a védekezöbb illetve ki lesz a vkp kettejük közül??:) mert amugy minde2 totál egyforma játékosok,csak szólok!
2009-01-15 00:49
A Milan heelyébe én is elfogadtam volna: 1. Sok már ott a sztár 2. Ronaldinho simán áttudja venni az irányító szerepét 3. Ronaldinho és Kaka (nemfér meg egy csárdában) 4. 100 millából vehetnek 3 Kaka szintű játékost
2009-01-16 13:38
darabos mint a kálisó:) Servet belső védő,tehát nem Arshavin mellé,hanem hátra kéne! De sztem amugy tényleg jó és magas védő,EB-n jól csinálta a dolgát!
2009-01-16 18:29
Tiszta szégyen amit művelnek a tulajdonosaink! PremierLeague 4. és 5.leggazdagabb tulaja miénk, és nemhittem volna hogy ennyire garasoskodók....fukarkodnak itt 5 millán...pef Ha belegondolunk,akkor ezt az 5 millát a Real-tól meg is kaptuk LassDiarrá-ért...nemde??? Várom hozzászólásotokat!
2009-01-24 13:05
Szerintem, ha Hleb 15millió Euroért ment el tőlünk az kb 11 millio Font,akkor Arshavin érhet 14-15 millát is,mert egyidös, gyorsabban fut, jobban és több gólt lő,mint Hleb...Hleb talán jobban cselez, és tartja a labdát...kb ennyi a különbség a 2játékos között....
2009-01-24 14:20
TMarci: Nasri(6)??? Song (5)??? Diaby(6)??? VanPersie(6)??? Ne haragudj már kérlek,de te nemtom melyik Arsenal meccset nézhetted,mert ezek a számok ezekre a játékosokra a Man.City elleni meccs után érthetők! Nasri min. (7)-(7.5), Diaby (7)-(7.5),mert színt vitt a játékba, Song sem volt rossz most szal (7.5), VanPersie is kb. ekörül szal (7.5)!!!
2009-01-25 22:42
Ez a hír úgy kampó ahogy van!!! Minek ír a híríró ekkora sületlenséget?? nemértem, mivel Arshavin már az orvosi vizsgálatokat végzi....
2009-02-02 15:00
De betegek vagytok!!!!
2009-02-03 21:36
igaz igaz! Denilson abszolut nem Arsenal-szintű játékos, ahogyan mostanság már Eboue sem! Öket bizony elkellene adni a nyáron!
2009-02-13 13:37
Krankcar valóban kiváló vétel lenne! Bár Kranjcar-ral ujabb kreativ játékosunk lenne (Arshavin,Cesc,Rosicky,Diaby,RvP,Nasri) után, és nemtudom kellene-e ennyi!? Aki kellene még, kapus: Kameni kiváló, 25éves és ingyen jöhetne! Vkp-ra: Yaya-ról nemkéne lemondani továbbra sem, posztjána világ legjobbja! Ha ő nem akkor Xabi,Veloso,Mikel,AlouDiarra jöhetne! Védelembe Kompany,Richards,Albiol közül, csatárnak Villa,Martins,Kalou....
2009-02-13 13:43
Ja és sztem Song egyre jobb(mit már régota megmondtam,) viszont Senderos maradjon a Mialnban! És Touré nemhinném h jólenne a vkp-n, jó neki a középhátvéd poszt!
2009-02-13 13:45
Ezt ajánlom sokmindenkinek, olvassátok el, jelen kapusokról szól! Van benne igazság..sajnos...mi is benne vagyunk... [link]
2009-03-02 23:51
gyapicsabi: Diaby-t kölcsönadni...hmmm,ez igen! Az egyik legérdekesebb meglátás,amit valaha olvastam! Ebből látni, hogy nem igazán vagy tisztában a játékosok tudásával!(És a Diaby-t fikázókra is értem ezt!) pl: egy Denilson-nál sokkalta jobb! Iszonyat technikás,termetéhez képest gyors,ügyes labdával,erös fizikumú,jól fejel...nincs nagyon gyenge pontja,talán az, hogy sérülékeny---->ebből adódóan formaingadozást mutat! Song pedig hálistennek beérett! :) (én megmondtam,h várjuk ki őt... :P)
2009-03-09 00:48
Csak megemlítem, hogy még további Roma játékos nemlesz a holnapi keretben: Perrotta és Aquilani,mivel ök sérültek...elöbbi még 3hétig utobbi is már egy ideje! (DeRossi:eltiltás,Aquilani,Perrotta,Cicinho:sérülés,Totti,Juan:(talán)kérdöjel..)
2009-03-10 01:27
Diaby a legjobb mondtam mindig:) nemsemmiért ö van nekem kitéve képemnek már régota:P
2009-03-12 00:19
Szerintem igy lesz a kezdö: Aluminium_Sagna-Gallas-Touré-Clichy_Eboué-Denilson-Diaby-Nasri-Arshavin_VanPersie Cserék: Eboué-Walcott, Arshavin-Bendtner,Diaby-Song
2009-03-14 03:05
Nekem mindig is egyik kedvenc csatárom Martins,mert kibaszott gyors, jól lő,24éves tehát fiatalnak mondható,sok passzos játékban is jó,és jó %-kal lövi be helyzeteit,és PL-t is ismeri ami fontos!...Én szánnék rá nyáron pénzt,mert nemtúl drága! De ha nem ő,akkor majd Kalou is jöhet! :D :D
2009-03-15 11:47
Nagyon sportszerű és szimpatikus nyilatkozat Wengertől! Én is szeretem a Newcastle-t,és tele van jó játékosokkal,egy jó edző kellene oda,és jók lennének! Én csak 1dolog miatt örülnék ha kiesne: sok játékosuk távozna,köztük Martins,aki nyilatkozta,hogy eltudná magát képzelni az Arsenalba,ráadásul lejár idény végén a szerződése,és ingyen igazolható lesz! (én rácsapnék)
2009-03-23 23:48
Diaby-nak egyébként nincs gyenge pontja,tehát mindent tud,amit a futballban tudni kell: Erős felépítésü,jól cselez,jó lő és erőset,jól szerel,jól fejel,több poszton is képes jól játszani(vkp,szélsö kp,csatár,irányitó stb.) Vieira-nál hamarosan jobb is lehet,mert Vieira-ban nemvolt meg ennyi jó erény iylen korában,csak ami van/volt neki az mind jobb volt,mint ami most még Diaby-ban van,de még beérheti Patrick-ot! Azért vkp-t mindenképp kellene vennünk,illetve belsővédőt v jobbhátvédet,és kapus is elkellene!!! (bár most nincs bajom a csapattal de ezek kellenek nyáron)
2009-03-24 00:01
Ja és Diaby nem érett még meg igazán,fejben nincs mindig ott,de ha azt rendbe teszi/k akkor klasszis lesz!!!
2009-03-24 00:02
Újabb alapember lehet elmegy nyáron...sok értelme van minden évben új csapatot csinálni akkor....Cesc-ben nagyot csalódnék,ha elmenne! Másrészt ha elmegy akkor jó sok pénzt kérünk érte, és Wenger-nek ha van esze akkor beleveszi az üzletbe YayaTourét! Mert akkor Nasri v Rosicky átvenné a helyét, és a vkp-gondunk is megoldódna! És abból a pénzből lehetne nagy nevet irányítóba venni ha Nasri nemlenne mégjó esetleg(bár kétlem) mert mindenki pótolható!!!
2009-03-31 00:17
Vikes: Látom unatkoztál...ilyen szarokkal tölteni az időt...mint egy gyerek...
2009-04-01 17:54
Ez a meccs ellett taktikázva,és az utolsó mondattal abszolut egyetértek Slice-szal!!! Nekem továbbr ais Denilson játszatása volt a legnagyobb problémám,mivel tudni lehet h a Cselzi játékosai sokkal erösebbek fizikailag,mint mi,és mégis Denilson jáccatta pl Ballack ellen(tesileg és erönlétileg ég és Föld a 2) Diaby meccshiányban szenvedett,talán öt tényleg csereként kellett volna beállitani,viszont az ö játéka javult a 2.félidöben...nemugy mint a Denilsoné...és ezzel azt értük el h ismét kupa nélkül zárjuk az évet :( ennek hátránya: nyáron szédszedhetik a csapatot :(
2009-04-19 12:22
Látom igen fogalmatlan a Slice nevű uriember,hiszen minek kellene Downing már ne harizz??? Egy jó vkp kéne (Barry,Veloso,Yaya,XabiAlonso,Matuidi,Makoun) tipusuakat...Valamint egy klasszisabb kapus pl. Frey jol jönne!! Valamint én egy belső védöt is igényelnék: Richards,Albiol,Kompany,Sakho .... És ami igen bőszit az VanPersie cserepadra tétele...
2009-05-07 01:32
4név aki kell: XabiAlonso,Frey,Richards, Martins
2009-05-11 00:42
mi a rákért csinálnak még galléros mezt???????? anélkül sokkal fainabb lenne...zöls nekem is jobban bejött...
2009-05-21 12:43
Én eladnám: Silvestre, Bendtner,Denilson,Bischoff Bendőből és Denilsonból láthatnánk olyan 10-15millió körüli összeget+amit adnak Wengernek 13millio...Ebbből futná egy Richards(10m) vagy Lescott(12m), Frey(6m), Pogrebnyak(ingyen) vagy Martins(12m) vagy Babel(10m), és egy jó Vkp (Xabi v Barry v Inler v Defour)...kicsi ráfizetés lenne, de sztem jelenlegi helyzetben sztem megadnák Wengernek azt a kisebb összeget...
2009-05-25 11:43
Na ő például egy nagyon fain igazolás lenne! vagy még Richards...senki mást nemtok jelenleg elképzelni...ezek PL-t megszokták ugymond tapasztaltak magasak robosztus felépitésüek és jó védök!
2009-05-26 14:11
eriCesc Nemtom honnan veszed ezeket a sületlenségeket,hogy iylen áron mozognak eme játékosok, hogy Bendő CSAK (igen jóül látjátok CSAK) 6.5milla, Diaby 5milla...Silvestre-et meg Denilson kicsit meg épp felértékelted....hol érne Silvestre 4millát??? Diabyért azért versengett az Inetr és ajánlottak 12millát,mert 5millába kerül....uristen...inkább ne irj be semmit!!!
2009-05-26 14:15
eriCesc Nemtom honnan veszed ezeket a sületlenségeket,hogy iylen áron mozognak eme játékosok, hogy Bendő CSAK (igen jóül látjátok CSAK) 6.5milla, Diaby 5milla...Silvestre-et meg Denilson kicsit meg épp felértékelted....hol érne Silvestre 4millát??? Diabyért azért versengett az Inetr és ajánlottak 12millát,mert 5millába kerül....uristen...inkább ne irj be semmit!!!
2009-05-26 21:57
Akikhez most közel állunk, és jó vételek lennének az Babel+Hangeland!! Még egy vkp+kapus+(ha belefér még egy belső védő) és sztem jók lennénk... Denilson+Ramsey mehetnének kölcsönbe, és Silverte-t adjuk el....
2009-05-27 13:42
Csondorb: Szinte ugyanaz a vélemyényed, mint nekem,ritka hogy valaki ilyen jól lássa kiket kellene hozni! Én is Martins-ot és Xabi-t iagzolnám le, valamint még 2tapasztalt belső védőt! Bár én Downing-ot nemtartom fontosnak,mivel balszélre már lesz a jövö szezonra Rosicky-nk,Nasri-nk,Traoré-nk,Arshvain-unk! még a hiányposztunk a kapus,kellene már egy minőségi kapus is! És Silvestre+Denilson eladását szorgalmaznám!
2009-06-02 10:05
andrew86 Abszolut módon egyetértek a nevekkel amiket leirtál!!! Én még Veloso-t és Inler-t is szivesen látnám nálunk!!!
2009-06-12 20:02
lorenzo95: Ha Te Melo-t támadó kp-nak látod, akkor szerintem elkellene menned szemészhez! eléégé SteveiWonder lehetsz! Épp az,hogy a védők előtt jáccik közvetlenül, ún. söprögetőként! Még GilbertoSilva is többet támad mint ő!
2009-06-24 18:34
véééégre hogy kapust is akarunk igazolni!!! Seamen óta(bár ő neki is sok-sok potyája volt) nincs klasszis kapusunk! nagyon jó lenne,ha jönne, hattalmas kapus lehet belöle majd! vagy Frey jöjjön....
2009-06-30 20:20
abszolut korrekt vélemény..ritkán mondok ilyet valamire, de ez valóban szóról-szóra igaz! Grat strange!
2009-07-06 21:37
Hát van benne igazság. A magyar focistákat inkább hagyjuk mert még mindig sokkal jobban keresnek (még a megye2-ben is, mint akár egy bármely más sportágat űző sportoló)...mondhatom,sajnálatos...Na de ami az erősítéseket illeti, Chamakh nemjó helyzetkihasználó,ügyesnek ügyes,meg gyors,de nemtudná pótolni Ade-t! Huntelaar v Martins kellene csatárposztra! továbbá egy vkp: Cana v Inler v M.Diarra, és egy védő Hangeland v Sakho...
2009-07-17 14:42
Egyik álmom válna valóra ha jönne! Sztem simán tudja Ade-t pótolni! Jól lő gyors nagyon, a rövid passzos játékba pontosan beleillik...tán még jobb mint Huntelaar,mert PL-tapasztalattal rendelkezik...
2009-07-19 20:16
Henry3: Ki a gecimet érdekel Chamakh??? hagyjuk már őt, semmit nemtett le az asztalra, egyáltalán nem jó igazolás!!!
2009-07-23 21:46
Ade(25milla) + Touré(15milla) = Huntelaar (20milla) + Hangeland(8.5milla) + Veloso(10milla)...és még marad egy kis pénzünk:)
2009-07-29 15:07
"A német bajnok VfL Wolfsburg leigazolta a Newcastle United nigériai csatárát, Obafemi Martinst. A támadó négy évre írt alá az alsószász csapathoz." Wenger: Tudok gratulálni! Martins-ról is lemaradtunk, mondjuk ki a legtökéletesebb pótlás lett volna Ade helyére....de majd Chamakh megold mindent,aki drágább is meg 0 PL-tapasztalattal rendelkezik... köszi szépen
2009-08-01 12:41
hát bátyja, én sokmindennel nemértek egyet az értékeléssel kapcsolatban! sztem Fabiansky nemvolt rossz,és az Arsenal kapusai közül a legjobb véleményem szerint(azért ha olyan rossz lenne, akkor nemlenne LengyelOrszág 1.számú kapusa...)és jobb mint Aluminum,Mannone tapasztalatlan,de nemlesz rossz idővel...Másik dolog, hogy Szende nemvolt olyan rossz,mint ahogy sokan fikázzák,Szilveszter több hibát követ el általában... Aztán: Gilbert ha jobb teljesítményt nyujtott (7)mint Gibbs(7.5),akkor miért több a pontja Gibbs-nek?(amugy sztem Gilbert jobbat nyujtott picivel) Továbbá Bendtner a gólja ellenére valoban sokat dolgozik,de annál többet elpasszol,akad technikai hibája is,szóval a meccs emberétöl távol van...Meccs embere sztem: Nasri v Merida v Ramsey közül valaki
2009-10-29 11:56
sztem Diabyt nemkellene fikázni,mert igen fontos tagja a csapatnak!!! Eboué meg mostanában igen meggyözöen teljesit, és nemsok olyan játékosunk van aki igy küzd mint ő(csupasziv játékos)!!!
2009-10-31 13:10
dede1 és edem14: 2 szót mondanék: ostobák vagytok... Diaby lassú...hááát hadd ne mondjak erre semmit...a multkori meccsen kontrából végignyargalta a pályát és csak bottal ütötték a nyomát,akkor is az volt...akkor mindenki mennyekbe emelte,de mostanra lelassult...végül is...lehetséges...pef
2009-11-01 15:55
Diaby lassú...hááát hadd ne mondjak erre semmit...év eleji meccsen kontrából végignyargalta a pályát és gólt lőtt,csak bottal ütötték a nyomát...és akkor mindenki mennyekbe emelte,de mostanra lelassult...végül is...lehetséges... megemlíteném,hogy az Arsenal egyik legképzettebb t fechnikai tudású játékosát fikázzátok!!!! ezt senki nemcáfolhatja meg,mert tény!
2009-11-01 16:00
edem14: Wilshere miota csatár? (inkabb BSZ,max BT) Bendtner sztem sem Arsenal szintü, sokszor tulcselezi magát, körülményes és lassu a többi játékoshoz képest, ezért érzem h nem illik bele a csapatba a játékstilusa.Nemmondom, h rossz játékos,csak egyszerüen egy másik bajnokságban(német,olasz) jobban tudná kamatoztatni tudását! Vannak meccsei,amikor valoban nagyon jol jáccik és nemhagyja ki a helyzeteket,és fontos szituban betalál,de sajna ez ritka, formaja és kedve igen ingadozo...Cole sztem jó lenne,mivel régota kellene befejezö csatár a csapatba,télen eltudnám vele képzelni a csapatban! Én már A chelsea-ben kifigyeltem öt,akkor nem is értettem,h miért adták el meg Forssell-t is...sztem jól jönne mert PLtpasztalata van,sokrétü,erös,jól fejel stb. ami kell....
2009-11-02 01:44
Diaby a legnagyobb lesz!!!! más most is a kedvencem...a fociban nincs gyenge pontja,max fejben...de azt ki növi és nagyon jó lesz! ide a bökőt! (Aki fikázni meri az sajna nem ért sokmindent a futballhoz!!)
2009-11-05 19:19
Denilson...pfff...láccik mióta ő nincs mégjobban megy a szekér....már régota mondogatom,h ő kezdőnek,kiegészítőnek MAXIMUM jó....de semmmi extrát nemlátok Denilsonban...lehetne belőle akár pénzt csinálni ha eladnánk...helyette egy Sissoko(Touluse)-ból
2009-11-05 19:22
- kezdőnek nem
2009-11-05 19:22
Sztem is Gourcuff lenne az,aki tudná pótolni Cesc-et,vagy talán Modric,de ő rá az esély 0 hogy idejöjjön....a csapatból esetlegesen Nasri lehetne...Cesc kb annyival jobb játékos,hogy több a tapasztalata Nasrinál....
2009-11-08 11:27
Sztem is Akinfeev az aki megfelelne...világ egyik legjobb kapusa....és elérhető is lenne árilag is meg amugy is...
2009-11-08 11:59
Csatár biztosan kellene, mivel Dud helyzetkihasználása mostanság nemtul kecsegtetö! RvP és Bendő sérült,és kitudja mikor nyerik vissza formájukat! Én Balotellit szorgalmaznám,igen-igen jó játékos és fiatal is...Olaszországban különben is mindenki nagyképű és mihelyst eligazol más országba,máris visszafogja magát (lásd Ibrahimovics--->Barcaban,teljesen átformálódott) Interben nincs meg az a közeg az emberek mentalitásából kiindulva,hogy megváltozzon Balotelli...nekem ez a véleményem....még aki csatárposzton szóba jöhetne, az Dzeko(legmegfelelőbb ő lenne!!!!)
2009-11-21 22:37
Továbbá Song ha elmegy az ANK-ra,akkor égetően nagy szükségünk lenne egy vkp-ra!!! Én Moussa Sissoko-t mondanám,mert fiatal jó technikájú és igen jól védekezik!!! (Song egyébiránt a mai Sunderland elleni meccsen a legjobb volt ...már megint...)
2009-11-21 22:49
Wenger,kérlek miért kell fukarkodni 1millán?? 1milla v ingyen - az már igazán nemsok... és télen mikor nagy szükség lenne rá 1millioért vagy majd nyáron mikor esetlegesen nincs rá szükség és ingyen....nemértem a rációt!!! Ja és ha már igazolnánk csatárt,akkor kétségtelenül legjobb választás Dzeko lenne! baszottul jó játékos!
2009-11-24 08:39
na végre...Dzeko Balotelli Gervinho Kiessling Suarez chamakh...elérhetöek...
2009-12-01 22:31
sztem Chamakh v Balotelli esetleg Kiessling v Suarez fog jönni csatárba...vkp-ra moussaSissoko lenne a legjobb választás... kapuba Akinfeev...hátra nemigazolunk...
2009-12-02 01:32
Dzeko Balotelli v Suarez.....bárki bármit mond a legjobb és megszerezhetö opciók ők! vkp-ra én is igazolnék Song távollétében, igy a legtökéletesebb MoussaSissoko Affellay v Matuidi,esetleg a realos MahammoduDiarra(nemszámolnak vele madridban...) várom reakciótokat!?
2009-12-02 01:38
Denilson NEM FOGJA TUDNI PÓTOLNI SONG-OT!!! Wenger értsd már meg! Igazolnunk kell,méghozzá MoussaSissoko-t vagy Veloso-t,esetleg Affelay-t!!!
2010-01-06 13:56
kimaradt még Dzeko,Chamakh , Pavlucsenko DarrenBent...Én Bent-nek nagyon örülnék és elérhetö opcio, angol,fiatal, golerös, jobb csapatban a helye pl. itt nálunk! De a top igazolások ezek lennének:Villa,Dzeko,Balotelli...álmok... :(
2010-01-18 01:40
Hát nemtudom,h a cikkíró v a goal.com mit látott, de Song messze-messze a legjobbunk volt! Szinte a pályán minden szegleténél ottvolt, szerelt,futott,küzdött, nélküle kb 5-6 gólt kaptunk volna! Aki még említésre méltót nyújtott rajta kívül: Gallas,Vermaalen,Fabregas,Rosicky,Nasri,Arsha a többiek szinte semmit! Egyébként most látszik igazán, h nincs DIABY, mert a kreativitásával rengeteget hozzátud adni a játékhoz!
2010-02-01 13:23
Diaby irtó fontos láncszeme az Arsenalnak! Ha ő jáccik, sokkal kreatívabbak vagyunk...meg ő áltlában jól teljesít a rangadókon...szóval nagyon bízom benne hogy jáccik a cselzi ellen!!!!
2010-02-04 21:26
Hát azért egy jó FelipeMelo-t azért átgondolnék Wenger helyében... igen-igen jól tud játszani ő,nemsemmiért kirobbanthatatlan a Brazil-válogatott kezdöjéböl... Clichy-t nemszeretném h elmenjen,mert Gibbs ha visszatér megtudja játszani közel azt, amit Clichy,cserébe meg ottvan Traoré...átgondolandó transzfer sztem...
2010-03-06 10:20
buckey10: Látom vakon vagy kicsit...bár 14 évestől mit várhatna az ember...Brazil-válogatott meccset is ritkán láthattál (ahogyan Melo-t is)...legutóbb 12évesen... pef
2010-03-06 13:20
RvP19: Szerintem meg egy kibaszott jó csatár Zidan, bele is illene az Arsenal játékába...nekem annyi a bajom vele, h már 28éves...én inkább Balotelli,Dzeko,Suarez,C.Cole,LacaneTraoré csatárok közül hoznék valakit Chamakh-kal karöltve... Kapus poszt meg a védő poszt ami a hiány posztunk,ide Frey Akinfeev,Mandanda,Hart,Lloris,Gae,Asenjo közül,illetve Hangeland,Richards,Ciani közül vki...
2010-03-11 16:47
tuti ez lesz a kezdö: Aluminium-Eboué,Verma,Szilveszter,Clichy-Denilson,Diaby.Nasri-Walcott-Bendő,Arsha csere: Fabiansky,Traoré,Vela,Merida,Dudu, Rosicky?,Campbell?,Sagna?
2010-03-11 16:52
+Song
2010-03-11 16:53
waclott(padra) helyette Nasri csatárba, és Song vkp-ba...
2010-03-11 16:54
Amugy totál igaza van Wengernek...ugyanis sztem még jobb is idegenben lenni a visszavágón,mert ott a "hátrányban"lévő otthon játszó csapat nyomás alatt van, és egy talált gólra esetlegesen már az ellenfélnek 2-vel kell válaszolnia...én örülök h igy alakult...
2010-03-19 19:16
Song volt a meccs embere egyértlműen! Szóval nemértem azt a 8.5es számot! olyan cselei,testcselei vannak,hogy csak ámulok!
2010-03-21 12:09
Igenis kell kapus, mert Aluminium és Fabianski inkább 2. és 3. számu kapusnak valók! Ha angol kapus kell,akkor ottvan JoeHart, egyébként én Akinfeev-et tartanám a legtökéltesebbnek,továbbá Muslera,Asenjo,Lloris és Frey közül jöhetne valaki!!!
2010-04-05 13:05
Lac56 Tehát a Barca sérültjei/eltiltottja: Yaya,Henry,Ibra,Iniesta,Piqué,Puyol,Jeffren Arsenal sérültjei: Cesc,Arsha,Gallas,RvP,Djorou,Gibbs,Ramsey,Vela,Song Barca várható kezdő: Vitya-Alves,Milito,Chigrinszkij,Abidal-Keita,Sergio,Xavi-Messi,Bojan,Pedro cserék: Pinto,Maxwell,Marquez,Thiago,Assulin,Muniesa+1fö Arsenal kezdő: Alu-Sagna,Verma,Sol,Clichy-Denilson,Diaby,Nasri-Eboué,Bendő,Rosi cserék: Fabianski,Walcott,Eduardo,Szilveszter,Traoré,Merida,Eastmond nehéz lesz.... :S
2010-04-05 16:36
Diaby,Nasri,Rosicky sztem jól játszottak,és kicsit-nagyon körülményesen!!! másrészt ahogy Diaby forgolódik és cselez,ámulatba ejtő,ez ugyanez Nasrira és Rosickyre...az már egy más kérdés,hogy nemvoltak eredményesek, de az meg a csapat hibája,nem pedig az egyéneké! Amugy meg sztem tudja Cesc-t helyettesíteni Nasri, Cesc sem nagyon tudott volna egy 9 emberrel (16-oson)védekezö ellenfél ellen mit tenni! Aki még jót nyújtott az Campbell,RvP,Walcott,Clichy, és hellyel közel Eboué...Silveszteren kaptuk a gólt,mint a gólok 85%át, ha ő játszik,a másik 10% Aluminium miatt általában a fennmaradó 5% a csapaté kb! A man of the match Campbell volt,ehhez vita nemfér,hibátlanul játszott! Nyáron én elengedném: Denilson,Silvestre,Bendtner,Senderos kvartettet,Aluminiumot 2.számu kapusba tenném! Helyettük kellene és elérhetők: (Chamakh),ill. FelipeMelo,Ciani,Richards,Balotelli,Akinfeev....muszáj lesz költenünk!!!!
2010-04-15 13:47
Sakho helyett szerintem Ciani jobb lenne...mégiscsak Bordeux játékos,és nem PSG-s...(Chamakh-nek legalább lenne társa:) ) Amugy Hangeland,Subotic,Richards,Kompany közül kellene valaki hátra a védelembe...
2010-04-16 21:11
12Vela12: Látom te nagyon vakon lehetsz...Balotellinél jobb csatár vásárunk nemhinném,hogy lehetne! 20éves, iszonyat ügyes technikailag,jól fejel,erőszakos stb. Ilyen emberre van szükségünk,és a Barca-meccsből következtetve távozni fog idény végén...Oké, arrogáns,de Wenger biztosan letudja nyugtatni,olyan nem létezik,hogy valaki kezelhetetlen legyen! Mourinho nemképes erre,mert ő maga is arrogáns,és 2dudás ugyebár egy csárdába nemfér meg....nálunk a kortársaikkal megtalálná a közös hangot,mint az Interben,ahol mindenki 30felé jár...
2010-04-20 23:06
bárki bármit mond Balotelli kumma jó vétel lenne...ki a rákos életet érdekel, h egy olyan klubba mint az inter arrogáns,nagyképű stb.??? Materazzi és Mourinho-félék mellett mit vár az ember,kérdezem én???Ha olyan közegbe kerülne Mario,lenyugodna ez szinte tuti! Kapuskérdésben én Akinfeev,Frey,Hart,,Lloris,Green,Neuer névsort tudom kizárólag elképzelni!!!!
2010-04-21 11:59
Nemrég olvastam, hogy Chamakh-on kívül a lehetséges érkezők: Joe Hart (Birmingham City), Felipe Melo (Juventus), Mario Balotelli (Internationale)... Álmom válna valóra, ők lennének a legjobb vételek kétségtelenül! Valamint 1,de inkabb 2 belső védő!!!!
2010-04-22 19:14
Hát sokatokkal ellentétben megfontolnám ezt az üzletet...bár imádom Rvp-t,de azért a világ egyik,hanem a legjobb kapusát adnák,plusz FelipeMelo-t(aki most tényleg nem produkált jó szezont,de az nemjelenti,h szar futbalista,egyszerüen nem tudott beillaeszkedni a juvéba,viszont BRAZIL-válogatott kirobanthatlan KEZDŐ-je...,ahol érdekes módon jól játszik,sztem nálunk is az lenne!) egy 27éves (sérülékeny) 26éves RvP=egy nemjó formában játszó,ám Brazil-kezdő 26éves Melo + világ top 3 kapusában lévő Buffon-ért,"csak"30éves....több mint megfontolandó....
2010-04-23 21:52
ThierryHenry1993: Egész nyugodtan kijelenthetjük,hogy elvesztetted a szemedet...ilyen mellényúlást hozzászólásban már rég láttam..Reina nemjobb kapus,mint Alumínium...attyaég...
2010-04-26 15:04
Egy álom válik valóra, ha érkezik Balotelli...na meg Hart,Hangeland,FelipeMelo vele együtt...
2010-05-02 16:48
Ezt hívják úgy nálam, amikor "egy álmom válna valóra" ha idejönne!!! Egyik kedvenc csatárom régóta,meglátjátok ha idejön,iszonyat jó lesz! Jó példa Adebayor, ő is balhés volt,és megszelidült...nincs kezelhetetlen ember,csak érteni kell hozzájuk,Wenger pedig jó pedagógus...
2010-05-07 11:42
Balotelli álomigazolás lenne! Ez 100%! Biztosra veszem,hogy a saját korosztályában más lesz a hozzállása,mint az öregedő Interben...Az edző(Mourinho) meg néhány védő(Samuel,Materazzi) abszolut tuskók...mit vár az ember egy ilyen közegben??? Én nemlepödök meg Balotettlin,h igy viselkedik,azt akarja,hogy elmehessen...ez tök egyértelmű...Ha néhányótok szerint ilyen arrogáns,nagyképű stb, akkor miért csak most lett ilyen??? Tavaly például tök korrekten játszott,max a gólöröménél volt nagyképű...de akkor ki nem az?? Én mint mindig Ibrahimovics példáját tudom felhozni,aki a Barca-ban teljesen kicserélödött pozitiv irányba...és az intertöl jött, ne feledjük...szóval én maximálisan támogatom Balot...
2010-05-07 20:40
végre látom, hogy sikerült megértetni a cikk segitségével, hogy Balotelli egy igen kivételes játékos! Ő az az egyetlen ilyen korú csatár(20éves), aki: magas,robosztus,gyors,jól lő,jól fejel,harcos,erőszakos,jól lát a pályán,több poszton bevethető,jól selez,egyzsóval mindent tud,ám még nem a legjobb formában teszi mindezt! Azért irtam,h ő az egyetlen ilyen korú a világon akiben a legtöbb testi adottság megvan ami egy csatárnak kell! mondhatjátok Patot,Bojant,Pedrot,Agüerot,Suarezt stb. de mindegyikükben van ugymond "gyenge pont" legtöbbjüknél a magasságuk,fejelőkészségük...viszont lehet gyorsabbak,jobban cseleznek,ám egy PremierLeagueben ez kevés lenne szerintem....ezért lenne nagy vétel balotettli!
2010-05-07 20:50
Amikor az álom valóra válik... kedvenc játékosom posztján a világ legjobbja!!!! doyle: nehogy már emiatt ne igazoljuk le őt,mert 2évente 3-4 hétig 2 játékos távol van a csapattól...ne viccelj már...
2010-05-12 20:12
Zimi: Ez sajna már a nemzetisport.hu-n is megjelent...szoval sajna igaz... Amugy meg Diaby van olyan jó mint Nasri,csaknemhasonlitanám össze őket,más poszt...teechnikailag nemtudnék dönteni...
2010-05-12 20:19
Buffon,Frey,Lloris,Akinfeev,Hart,Mandanda,Adler,Neuer közül kell valaki kizárólag! IlyenOchoa,Gordon szintűek vannak nálunk...pl.:Aluminium meg Fabianski...
2010-05-12 20:22
WrightPhillips-et padra...megint mennyi vakonjani van az oldalon...Arsha-Rvp-Chamakh-WrightPhillips a kezdő...Walcott sokkal inkább csere,szinte sak ugy képes jol teljesiteni...ugyanez igaz Bendőre is...
2010-05-12 20:25
Én is támogatom,h menjen,persze jó pénzétz és játékosért cserébe! Én sokkal valószínűbbnek tartom a Yaya+pénzt, mint az Ibrahimovics+pénzt...Már az eurobarca-n is olvasni lehetett, hogy Yaya tényleg távozoban van, a kérők pedig nemmások,mint a Mancity és az Arsenal! Na már most nemhinném,h citybe menne,aki még a BL-ben sem indul...a kapott pénzből lehetne venni Gourcuffot, és még egy Wright-phillipset... A legjobb az az Ibra+Yaya Cesc-ért üzlet lenne,bevallom őszintén,mert akkor kapunk egy klasszis Drgoba-Torres-Rooney szintű támadót mi is,és lenne egy betonbiztos Song-yaya vkp duonk is!
2010-05-18 18:34
hát eriCesc sztem kicsit túlzó a rajongásod,bár van benne sok igazság,nemvitatom!Azzal viszont abszolut nem értek egyet, h Nasri és Cesc között klasszis különbségek lennének,mert sztem nűansznyik! A helyzet az,h Nasri ugyanabban a pozicioban jáccik,mint Cesc, és szélröl nemtudja hozni a töle megszokott és valódi tudását,de ha Cesc helyén játszik,én nemsok különbséget vettem észre..(bár nemtudom,h Cesc és Nasri heylet cserélnének,mit tudna játszani,bevallom annyit sem mint Nasri!) Szóval ha huzamosabb idejig középen szerepelne hipphopp belejönne Nasri,mert technikailag igen képzett,szoval én sztem tudná pótolni EGY IDŐ UTÁN,mikor belejön! Cesc hatalmas érvágás lenne ez evidens,de Gourcuff leigazolásával sztem kompenzálni lehetne az űrt,mellé még Yaya érkezne+pénz,akkor sztem nagyon jó lenne! Azzal megint nemértek egyet, h Yaya-Song közül valamelyik padozna...ÉS???? Valjuk be elkell a minöségi csere,mert igen sérülékeny kis csapatunk,ráadásul Denilson-ka fele annyit nemtud mint Song vagy Yaya! Egyébként miért baj ha 2 klasszis vkp-nk van,és mind2 afrikai??? Lásd Cselzi: ObiMikel,Essien ráadásul egyzserre is tudnak a pályán lenni...ráadásul Essien mint tudjuk lesérült elég régota, és ha nincs ObiMikel,akkor a cselzinek is nehezebb lett volna! ezeket azért átgondolnám a helyetekben...
2010-05-18 21:11
Én is Cardiffnak:D
2010-05-21 19:28
1 Kapus, (ha Gallas marad akkor csak) 1 belsövédö, 1 vkp, 1 csatár kell!!! Ezek nélkül sehol nemleszünk megint! Névszerint: Hart,Richards,FelipeMelo,Balotelli....Almunia,Senderos,Silvestre,Merida,Denilson el...
2010-05-21 19:31
Richards,Hangeland,Sakho,Subotic,Vertonghen....én közülük hoznék inkább valakit...Diakhité kajak ideigazolt??
2010-05-27 20:22
De jó lenne, ha elmenne!!!! ---> most tolmácsoltam sok Arsenal-drukker helyett...de jól járnánk,ha eligazolna,és vinné magával Denilsont és Silvestret...hmmm....
2010-05-27 20:42
szerintem srácok ezt a blogírásos mesélést meg verselést miharabb fejezzétek be! Szerintem nagyon gáz! Írjatok rendes cikket,történetet, ne pedig ilyen "unatkozom és beírok ide egy verset" tipusú marhaságokat...köszi
2010-05-28 08:37
jajj. odanézz....a levproff megmondta a nagyot
2010-05-28 14:25
Abszolut nem érzem magam Jani-nak,mert megmondtam a véleményemet! Szóval ezzel égetem magam...hmmm...Na De miért is levproff? Kérlek sorold aggájaidat...
2010-05-28 21:55
végre egy jó csatár és nem tizenéves jön...Nekem adta mindig is a játéka,abszolut jólenne,mivel ő legalább távolról is lő,nem pedig a gólvonalig passzolgatja társaival a labdát...Hát a mostani idényt figyelembe véve Vela-nál és Eduardo-naá klasszisokkal jobb csatár Rodallega!!!
2010-05-28 21:58
hagyjuk szerintem...átlagéletkor nem lehet túl magas egyikőtök részéről sem...egyébként a blogírások legyenek olyanok, h az ne gyerekes legyen,hanem normális meglátás,érvelés stb. Szóval ezt a StarWars írást,mesét én nemnevezném blogírásnak...ti tudjátok... Az eddigi Cesc-es, vagy Balotelli-s klasszisokkal jobban tetszett,mint a mesék...és még vagyunk így sztem páran...ehhez nemlehet például véleményt sem hozzáfűzni,csak azt maximum,hogy: "Jajj ez de jó, tetszik, vagy nemrossz stb." szóval TSZ...
2010-05-30 20:03
Wenger: -"komolyan mondom ennyire nemlehetsz fukar,csökönyös és meggondolatlan!!!! Végre nemkellene ujfent költened Chamakh és Joecole után rá sem,mert a hülye elveidre hallgatsz!" Srácok komolyan mondom h nemhiszem el! ezért megy el 2jó védőnk (Gallas és Campbell)... inkább költ egy Koscileny-re 10millát,minthogy ingyen és bérmentve itt tartaná őket,nem túl magas fizetési igényeik ugysincsenek már nekik...
2010-06-10 20:47
hobcsi: szerintem vakon vagy...Diaby technikai tudása nekem ideje korán feltűnt,és végre Domenech is meglátta ezt...Elmondanám,h a Francia-válogatott egyik húzóembere lesz nemsokára,mint Vieira volt! Diaby esete nagyban hasonlít Iniesta-éra,ugyanis ő rá is "későn" kezdtek felfigyelni,pedig én már régóta láttam,h technikai tudása elismerésre méltó...és lásd most a világ egyik legjobb kp-ja,Diaby is hamarosan....
2010-06-13 12:10
Amugy ez hápog, ugyanis sok helyen azt írták,hogy aláír Cole 4évre, heti 80.000fontos fizuért, plusz olyan záradéka lett,amely garantálja a jó teljesítménye függvényében a 115.000fontot... de mindegy is...
2010-06-13 12:14
hobcsi: szerintem vakon vagy...Denilsont tény, h eladnám azonnal, kukába való, nem Arsenal szint, mint ahogy Sillvesztre és bendő sem! Diaby technikai tudása nekem ideje korán feltűnt,és végre Domenech is meglátta ezt...Elmondanám,h a Francia-válogatott egyik húzóembere lesz nemsokára,mint Vieira volt! Diaby esete nagyban hasonlít Iniesta-éra,ugyanis ő rá is "későn" kezdtek felfigyelni,pedig én már régóta láttam,h technikai tudása elismerésre méltó...és lásd most a világ egyik legjobb kp-ja,Diaby is hamarosan....
2010-06-14 23:04
Az a válogatott, illetve szövetségi kapitány,aki ragaszkodik a nagy nevekhez,mikor összeállítja a csapatot, és nem a játékosok formáját veszi figyelembe, azok meg is érdemlik hogy kiessenek... Gondolok itt: egész évben formán kívüli Gerrardra,sérülésből lábadozó Barryre...de ez még hagyján...mit keres ott a szerencsétlen Crouch,a tapasztalatlan Warnock,a 34éves Heskey, a veterán James, az öregecske Carregher??? Sokkal fontosabb tényező sztem az ezeknél jobb forában lévő és jobb futballisták beválogatása: A.Young,Agbonlahor,C.Cole,D.Bent,Walcott,Lescott,Huddlestone,Campbell,Richards,Kirkland...én inkább közülük vittem volna ki valakiket...de mindegy...Anglia nem fog nyerni addig VBt,amig ragaszkodnak a nagy nevekhez és nem a formát nézik!
2010-06-20 12:40
Abszolut jogos a felvetése, totálisan megértem Cesc-t!!!! azért kicsit nagy luxus őt nemjátszatni,de h még a csereként se lépjen páylára...az már vicces...
2010-06-22 11:16
A legkiválóbb igazolás teljesen vitathatatlanul Mertesakcer lenne! A legideálisabb fizikai adottsággal megáldott belső védő,testalkata teljes mértékben középső védő ideál...muszáj lesz még minimum 1 valaki Koscy után,mert még csak 3 belső védönk van összvissz....
2010-07-06 10:10
Mertesacker lenne a legjobb védőigazolás v Hangeland,netán Richards,Ciani v Taylor... de még muszáj lesz valaki,mert Koscielny _Vermaalen_Djorou még kevés belülre...én érzem,hogy Campbell maradni fog,de Gallas és Silvestre tuti hogy elmennek...követhetné Denilson és Bendő is... Eddig Chamakh,Koscielny,JoeCole,Schwarzer...
2010-07-07 23:47
szerintem jó ötlet eme csere, mert Song mellé égetően nagy szükség lenne egy másik vkp-ra pl:Melo-ra...nála jobb talán csak Yaya lett volna kb.... és ha jól belegondolunk,akkor van egy jó Gibbs-ünk, meg csereként jó teljesítményt nyújtó Traoré-nk...
2010-07-11 17:32
csak ennyit szeretnék eme hírre reagálni: álomkapusom...
2010-07-14 09:42
Frey lesz...
2010-07-14 09:50
Almunia-Gibbs,Vermaalen,Koscielny,Djorou-Nasri.Eastmond,Rosicky,-Arshavin,Chamakh,Walcott csereként: Eduardo,Wilshere,JET,Lansbury,Fabianski,Nordveit,Traoré
2010-07-16 15:35
Szerintem ha Wenger ilyet nyilatkozik hogy "talán" akkor általában már készül valamire,vagyis a hírekkel ellentétben érdeklődik JoeCole iránt,ami igen jó hír! És szerintem idefog jönni,mert Londonból nem akar elköltözni. Tehát a Pool-t régebben is kizárta,meg most oda ment Rémy és Jovanovics, szóval ujabb támadó szellemű játékosra nemnagyon látok esélyt (föleg hogy ottvan Kuyt,Babel,Torres?,N'gog)... Tottenham még beleszólhat,mert Redknapp is nagy frász, de én biztosra veszem,hogy hozzánk igazol,régebben is már több helyen írták, h minket választott,csak nemvolt hivatalos... Schwarzer is jó kapus, meg Handnovics is,de Frey lenne a legeslegjobb megoldás,kedvenc kapusom:)
2010-07-18 12:57
Gyuree: Abszolut egyetértek veled, én is érzem,hogy ez a 3 játékos érkezni fog! És igy már tényleg elégedett lennék a kerettel, és kijelenthetnénk,hogy a bajnoki címért partyban leszünk! Frey-Sagna,Vermaalen,Mertesacker,Clichy-Arshavin,Song,Cesc,JoeCole-Rvp,Chamakh csere: Aluminium,Nasri,Rosicky,Walcott,Eboué,Diaby,Koscielny...
2010-07-18 13:15
hagyja már Wenger komolyan ezt a Jagielkat! semmi extra a játéktudása,nem is értem,hogy egy átlag alacsony védőben mit lát Wenger...annyira irreális érte a 15millio, föleg ugy hogy 27éves,egylapon nemlehet emlegetni Mertesackerrel...klaszis különbség van 2ejük között...ráadásul Merte fiatalabb,technikásabb,erösebb,jobban fejel, tapasztaltabb nemzetközi szintéren,kiegyensúlyozott, és 10-12millioba kerül...ha valamit kihagytam,szóljatok lécci...
2010-07-26 14:31
hagyja már Wenger komolyan ezt a Jagielkat! semmi extra a játéktudása,nem is értem,hogy egy átlag alacsony védőben mit lát Wenger...annyira irreális érte a 15millio, föleg ugy hogy 27éves,egylapon nemlehet emlegetni Mertesackerrel...klaszis különbség van 2ejük között...ráadásul Merte fiatalabb,technikásabb,erösebb,jobban fejel, tapasztaltabb nemzetközi szintéren,kiegyensúlyozott, és 10-12millioba kerül...ha valamit kihagytam,szóljatok lécci...
2010-07-26 14:31
akit várok igazolások terén: Frey vagy Akinfeev a kapuba, belső védönek: Mertesacker vagy Richards... Wright_phillips is könnyen megszerezhető lenne Dudu pótlására...5milla abszolut nemsok érte...
2010-07-26 14:34
Ez kacsa...hirtelen elkezdödtek a tárgyalások, előtte meg azthiszem kb. 1etlen hír volt,hogy Wenger figyeli...sztem szárnyas eme hír...azért Koscileny leigazolása elött volt jópár hir róla,ugy jött ide...Mertesackerröl is irták nem egy helyen,hogy ideigazol...és még SAJNOS semmi hír...én továbbra is Mertesackert várom, érzem h fog jönni!!!!!!
2010-08-03 19:35
"Could be a sweet dreams or beautiful nigtmare" .... Xavikám...
2010-08-09 17:47
nem is baj...
2010-08-13 16:18
Szerintem Wenger azért keres még középhátvédet, mert valaki a belső védöink közül Song mellett vkp-posztot fog megjátszani..én Djorou-ra teszem le a voksomat...
2010-08-26 12:26
Egyetértek nagyon sok emberrel, aki Almuniát nemtartja Arsenal-szintű kapusnak....milyen igazuk van! Wenger beszélt itt nekünk, hogy kapust mindenképpen fog igazolni,mint ahogy azt is, hogy megerősíti a védelmet...ez utóbbi bejött neki,sikerült véleményem szerint (bár Campbellt meg lehetett volna tartani,kiegészítőnek szinte tökéletes!) Wenger szeretne minden évben kupát/kat nyerni, ám ahhoz kell egy sérülésmsntes szezon, valamint érett és klasszis játékosok.nálunk az érettséggel időnként gond van,sok a fiatal,ügyesek,de vannak buta hibáik... Továbbá azt nem tudom megérteni,hogy egy ismeretlen nevű Koscileny-ért miért adja meg az irreálisan magas összeget (12,5millio), közben meg egy hiányposzton lévő kapus pozícióra páylázó, és jönni akaró Schwarzerért ajánl 2millio-t, és amiért a Fulham elengedné csak egy fikarcnyival több, azaz 4millio,azt már nemadja meg...pedig lett volna ugytudom 40-45milliónk, hogy elköltsük...ehelyett: ingyen Samak,12.5 Koscy,6.5 Squillacci =össz 19millio ---ebböl Eduardo-ért kb. 7millio visszajött, tehát 12.milliot költöttünk...Kérdem én: MIÉRT? Ha a csapatnak biztosít az elnök, a tulajdonos, a felsővezetés 40milliot, hogy elköltsön,akkor miért nemteszi ezt, és csinál ennyi pénzböl min. 1 kupára érett csapatot??? Föleg ugy, hogy tudja Wenger, hogy elég sérülékeny a csapatunk, tehát elkellene a minőségi csere,hogy legyen min. egy poszton 2minőségi játékos...A másik pedig a kpuskérdésre visszatérve: egy jó csaoat onnan kezdödik hogy: VÉGY EGY JÓ KAPUST...ALuminum nem az,bárki bármit mond (Lásd MU: VanDerSar, Cselzi Cech, ManCity Hart, Inter JulioCesar stb.) Jó tudom, most jönnek majd az osztásaitok, hogy de Wenger így meg úgy tudja,meg te másképp látod,meg nembizol a csapatban...akkor,majd ha kupát nyerünk!
2010-09-01 15:01
Jogos néhány meglátás, nemvitatom... Szerintem sokan nem azzal nemértünk egyet, hogy nem igazol nagy nevet, hanem azzal, hogyha nem a HIÁNYPOSZT(OK)RA tesszük mindezt! A KAPUS poszt iganis hiányposzt, ez köztudott...Wenger igért is, de nem váltotta be az ígéretét,sajnos... Az említett "nagy költekezésű csapatok" magas összegért igazoltak, nagy nevű játékosokat... Na mármost, nekünk nemlett volna szükségünk nagy nevekre, sztárokra, és horribilis összegű játékosokra, hanem egy megbízható,olcsó,magas,erős, jó védelem irányító,és főként PL-tapasztalatttal rendelkező kapusra: ez volt Schwarzer, aki "állítólag"ráadásul sérültet jelentett hogy Arsenalba jöhessen, és 2milliós összeg helyett, 4milliót kellett volna kifizetnie...ez sajnálatos módon nem történt még meg...és ez az ami a nagyon bosszantó lehet sok ember számára...
2010-09-01 15:23
hobcsi: Bátyja, te annyit sem értel a focihoz,mint egy sajtos tallér...Diaby nem jó...úristen... technikailag sok játékos szeretne olyan lenni,mint ő...
2010-09-14 17:42
Seamen - Dixon - Adams - Campbell(Touré) - A.Cole - Pires - Vieira - Fabregas - (VanPersie/Adebayor) - Bergkamp - Henry
2010-09-14 17:51
Ez pedig a legpotyásabb(föleg hátvédsor) félrenyúlt igazolásokból felálló Arsenal: Shabaan - Hoyte - Senderos - Cygan - Silvestre - L.Diarra - Edu - Denilson - Jeffers- Bendő - Aliadiére
2010-09-14 17:58
hobcsi: Tartom a véleményedet, miszerint Denilson egy szerencsétlen kretén, abszolut kilóg az Arsenal játékosai közül Bendővel egyetemben!!! Szóval nekem is megvan az a 2ember a csapatból,akit kevésbé nemszeretek... És nem azért nemszeretem, mert nem küzd a csapatért,hanem összességében maga a játékos nemfelel meg vagy technikailag vagy a sok hibája miatt,vagy a sok elpuskázott helyzet miatt, vagy sokat hibázik stb...ezért látom és (bárkivel vitába szállok azzal akár a végtelenségig, hogy Bendő és Denilson márpedig nem valók a csapatba!) ezt alátámasztják másnak szurkoló barátaim, közeli távoli ismeröseim is,akik figyelemmel követik a labdarúgást, ahogy az Arsenal meccseit is... Diabyy-ról persze lehet véleményed nemkell mindenkinek szeretnie őt, én csak a valóságot irtam,amikor a tudását leírtam...Hogy a hozzááállása milyen, az szubjektiv,ki hogy miként látja,milyen szemmel nézi őt vagy bárki mást...(máshol is,más csapatokban is van mindig 1-2 játékos,akit a saját szurkolótáborából nemkedvelnek pl: WesBrown az MU-ból vagy a Barcelónából anno Oleguer stb.) Diaby ha sétál sétál,de fontos tagja a csapatnak... (bár eleve mérföld különbség van Denilson és ő közte,nem is értem hogyan lehet egy lapon említeni őket)
2010-09-15 14:46
NGZ: Jogos, csak nemtudtam kit írni a 11.be,mert kb a másik 10emberre totálisan igaz,aztan hogy Edu kiegészitö ember volt igy irtam valakit :D
2010-09-15 15:06
csak 4 szót közölnék, ami maximálisan igaz (megjegyzem: sajnos!): Nem Arsenal szintet képviselő kapus! egyetértek az előttem szólókkal, amíg Wenger nem hajlandó nagyobb nevű és jobb kapust igazolni,addig trófeaínség lesz továbbra is! Azért azt kétlem, hogy eddig hibátlanul védett...lásd Bolton ellen, időnként vakra futott ki a kapuból...sebaj, majd egyzser egy v több nagy meccsen megbosszulja magát! Nem is értem, hogy miért nem látjtáok, nemvaló 1.számú kapusnak, 2. számúnak viszont szinte kiváló!
2010-09-16 22:32
Aluminium sajna valoban gyenge mentálisan...legalábbis a nagyobb csapatok ellen bizonytalan, nemtudja feldolgozni szerintem a terhet ami egy-egy rangadó előtt ráraknak...Nem semmiért nyilatkozta róla Wenger hogy szeretne egy magabiztosabb kapust a keretben tudni...Egyébként nem azért nem igazolta le Schwarzert, mert nem akarta, hanem mert a Fulham nemengedte el annyiért, amennyit Wenger adott volna érte! ilyen egyzserűűűde hát ismerjük Wengert mennyire fukar...azt olvastam, hogy januárban már engedni fogja Schwarzert, talán a kínált 2.5millióért, mert már keresi az utódját a Fulham menedzsere... szóval sztem januárig kell kibirni Alu-t elsöszámu kapus poszton... :D
2010-09-17 18:05
HouseMDr: Ennyire vakon nemlehet valaki...vagy direkt csinálod, vagy megjátszod?? Miért micsoda lenne, ha nem igazolás? Netán a Highbury gyepén született bendő?? És szerinted nem is félresikerült?? - szerintem nagyon-nagyon sok ember véleménye az, hogy nemvaló az Arsenal játékstílusába, mert darabos, körülményes, lassú, szájtáti, stb. meg olyan helyzeteket is képes kihagyni, amit nagymamám a botjával bekotor... Rendben tavaly volt néhány fontos gólja, nemtagadom...de attól függetlenül, mert valainek vannak jó megmozdulásai azért nemfog hirtelen beilleni egy csapat játékába, ha sok tulajdonsága miatt nemodavaló...összességében félresikerült igazolásnak tartom! (mint lásd anno Barcelona: Oleguer) = Arsenal - Bendő csak mellékesen (Bendő előző klubja(i): 1998–2002 Dánia Tårnby 2002–2004 Dánia KB 2004–2005 Anglia Arsenal Tehát, nem igazolás :D sőt félresikerült sem :D
2010-09-20 19:38
Chamakh nagyon fain igazolás volt na :D
2010-09-20 19:44
Ez jelen esetben elhanayagolható tény...
2010-09-24 11:16
8nasri8: Teljes mértékben egyetértek veled! 1. Az egyik gond azzal van továbbá, hogy nem vagyunk hajlandóak nagy neveket igazolni, pedig meglenne a keret rá pénzügyileg...de Wenger állandón fukarkodik,közben meg nem ő neki kellene felelni a pénzügyekért! 2. KELLENE MÉR VÉGRE EGY KLASSZIS KAPUS! Amig nemlesz igazolás ezen poszton,addig bizony senki ne várjon kupát a csapattól,mert Aluminiummal semmire nemmegyünk hosszutávon! (ezt ugyebár megmondta IanWright is...) Akik közül lehetne télen szemezgetni: Schwarzer,WrightPhillips,Afellaly,Gervinho,Hangeland,Hazard,Samba stb.
2010-10-01 17:47
pedig nekem is van kérdésem, méghozzá az, hogy vajon őt, ha nem "leigazolták", akkor hogyan érkezett az Arsenalhoz??? (ja és ne haragudj meg, értek a focihoz,magam is üzöm/üztem, valamint (nehéz megfogni a világ labdarúgását tekintve lexikális tudásilag) de ezt az átigazolási összeget hadd ne tartsam már számon... köszönöm
2010-10-01 18:03
Diabyról való negatív hozzászólásokat ellenzem, a megoldás a czupi7 és SirThomas mondandójában van valahol a kettő egyvelegében. Diaby egy tipikus Cesc-típusú(ám mondhatnánk Vieira-típusút is,de Vieira inkább a védekezést művelte, Diaby nála kicsit többet támad) ,amolyan középső középpályás, aki mindenhol ottvan, ahol lennie kell: ha kell, hátul szerel, ha a csapat támad, akkor a támadásban résztvállal,jeleskedik az előkészítésben,akár gólt is szerez... Visszatérve elutasítanám azokat, akik fikázzák őt, hiszen kevés olyan jól cselező van a csapatban (talán Cesc,Rvp,Arshavin,Rosicky,Nasri) a labdatartása átlagon felüli,erős fizikumú, és igen gyors léptű termetéhez képest... egyszóval kiváló kvalitásu player....Ha a posztján lévö csapattársaikkal összevetjük, például Denilson fényévekre van tőle, Song pedig másban jó, hiszen ő sokkal védekezőbb, több a test-test elleni párharca, és inkább a testcseleket alkalmaz, és jól szerel...mind2en kiválóak...Tény, hogy egyenletes teljesitményre sajnos MÉG nemképes, mivel biztosan közrejátszik az idönkénti sérülései, amik nemhagyják kibontakozni igazán, emaitt is lehetséges, hogy fejben talán nincs mindig ott, nem kiegyensúlyozott...ám idővel és a sérülések hanyatlásával ezek kijavíthatóak! A CSelzi ellen én inkább csereként állítanám be, és biztos vagyok abban,hogy pluszt fog a játékhoz hozzáadni, ha páylára lép :)
2010-10-01 22:07
Szerintem ez a kezdő lesz: Fabianski | Sagna - Djorou- Squillaci - Clichy | Song - Denilson| Wilshere - Nasri - Arshavin | Chamakh Cserepad: Eboué, Lansbury, Diaby, Rosicky, Vela, Koscielny, Mannone Cserék lesznek: Denilson helyett: Diaby, Wilshere helyett Rosicky, Vela,Eboué,Koscielny fog jönni valaki helyett az eredménytől függően...
2010-10-02 10:52
Szerintem ezért kellene elhozni a Blackburntől Samba-t! Ha valaki erős és robosztus, ő tutira megtudná fogni Drogbát! Egyébként termetileg Djorou is képes lenne rá, csak meccshiánya van még, meg nem elég nagy hozzá a kvalitása...
2010-10-02 11:26
Eddig Nasri nyújtja a legjobb és legegyenletesebb teljesítményt a csapatból! Ehhez kétség nem fér!!
2010-10-24 21:57
Még ha csak Velával, de engem jobban izgat Diaby...ő sem volt a padon sem...Remélem nem sérülés!?
2010-10-25 15:54
Azért kapusposztra kéne még egy rutinos hálóőr pl: Stekelenburg,Schwarzer,Frey,(Boruc)...de nem ellenkeznék egyLloris,Akinfeev,DeGea,Asenjo szerűeknek sem...
2010-10-25 22:36
Ciboy: Mannone a HullCityben van kölcsonben...csak megemlitem:) Szerintem a kezdö: Csesznye- Eboué,Nordveit,Djourou,Gibbs- Wilshere,Diaby,(Rosicky)Lansbury,Walcott-Bendö-Vela
2010-10-25 22:40
hát még így fomahanyatlásos állapotban is klasszisokkal jobb Bendőnél...
2010-11-08 21:24
Renaissance: Teljesen egyetértek, főleg az utolsó mondattal...Bendő nem üti meg azt a szintet, söt semmilyen szintet az Arsenalban...talán egy Bayern tökéletes választás lenne, és ott tudná ezt a málé stílust,amit képvisel! Alu-n én télen túladnék, vennék egy Schwarzer Lloris, Akinfeev, Stekelenburg szintű kapust Fabianski és Szeczeszny mellé... Védőből sztem is min. 1 híján vagyunk, pl: Hangeland,Sakho,Ciani közül eltudnék viselni valakit.... Igen Song kevés egyedül a vkp posztra, így igazolnék valakit: MuassaSissoko, Affelay, A.Diarra...És igen a sérülések miatt egy (erő)csatárt: Dzeko,Suarez(,Gervinho)....
2010-11-11 15:59
Nem csaka munkarátája, hanem maga a játékos abszolút 0-hoz közeli! Továbbá Denilson és talán Aluminium is...Elmehetnének janárban...:D
2010-11-26 10:50
Tavasszal már többnyire könnyebb dolgunk lesz, ha nemvesszük az idei hazai-idegenbeli statisztikát... Ha a rendes kerékvágásba mennének újra a dolgok, és otthoni meccseken maradnánk verhetetlenek, akkor a második félévünk könnyebb lenne! Ugyanis a nagy riválisainkat otthon fogadjuk (MU,Cselzi,Mancity,Liverpool,Everton,AstonVilla),szoval ezeket a meccseket többnyire meglehetne nyerni.... idegenben ami nehéznek tűnik, az a Tottenham,Newcastle,Birmingham,Stoke,Fulham,ezen csapatok otthonában nemlesz könnyű, de hozhatóak kisebb odafigyeléssel...bár ha a ligakupából indulunk ki a (Tott és Ncastle), akkor ezek is, bár én a Birmingham és Stoke mecccseitől félek leginkább...
2010-12-04 00:19
szerintem ez a kezdő lenne a legjobb: Fabianski - Sagna,Djorou,Squllaci,Clichy - Song,Cesc,Wilshere - Nasri,Chamakh,Arshavin Walcott 100%, hogy nem kezd, inkább taktikai célbol csere lesz, hogy a faradtabb védösort letudja futni...Rosicky sztem szintén csere, ő kreativitása meg távoli lövései aranyat érhetnek...Továbbá Chamakh elfáradása révén RvP is pályára fog lépni... (Denilson és Bendő behozatala FatálError lenne Wenger részéről!!!)
2010-12-13 00:31
a 2. oszlop lesz a továbbjutó minden párharcból! sajnos :(
2010-12-17 13:09
Denilson már régóta nem idevaló játékos, nem kiegyensúlyozott abszolut, fizikálisan gyenge, de jól passzol, meg néha jól lő, de egy PremierLeaugeban kevés, mert megeszik a nagyobb erősebb védök és középpályások...Viszont egy Bundesligaban, vagy egy PrimeraDivisionban lehet jolenne, mert ott inkabb passzok dominálnak,nincs sok tes test elleni párharc...illetve még a SeriaA-ban is megennék...Ha nem is adnánk el, ami hiba lenne,hisz 13milliót véleményem szerint nem ér, én már rá is bólintanék erre az ajánlatra a klub részéröl...Bendő és Alu távozásával is jelentősen erősödnénk! Helyettük belsővédőt hoznék,mert Vermával nemtudni mi van, Alu helyett kellene 1kapus,mert itt is sérülékeny a csapat, vkp is kéne, illetve egy jó center befejező csatár! Igy már egy ütőképees csapatunk lehetne!
2010-12-21 10:47
Milyen Cahill??? úriste!!! Csakis SAMBA!!!!! Nála jobbat 8misiért nemnagyon találhat egy edző a PL-ben...
2011-01-04 18:10
Ha külföldről igazolnánk: SAKHO, Verthonghen, Mertesacker, Mexés, Subotic, Ciani, Rami, Hummels Ha a PL-ből: SAMBA, Cahill, Richards, Upson Direkt nemírtam a PL-ből többet, mert ők valóban elérhetőek lennének, vagy a klubjuk akar pénzt csinálni belőlük, vagy ők maguk jelezték, hogy akár el is igazolnának egy másik klubba (a Jagielka, Kompany, Lescott, Agger félék úgysem jöjnnének, mer a klubjuk sem, és ők sem akarnak elmenni)
2011-01-10 16:14
Fekete S: Koscielny a legjobb belső védőnk?? 12millióért tényleg lehetett volna venni valamilyen nagyobb nevű védőt, pl: Mertesacker, Sakho, stb. Én azt gondolom ő kb 5-6 milliót ér meg, többet nemhiszem... kiváló ütemétzéke van, jó a súlypont emelkedése, harcos, de sztem alacsony belső védőnek, én kipróbálnám vkp-nak, és 1 v 2 klasszis belsővédőt vennék... Egyébként szerintem idén megkérdőjelezhetetlen, hogy Djorou a legjobb védőnk!
2011-01-10 19:21
DonzT: Azért csínnyán a szavakkal Diaby-ról...ő bizony igen igen jó, maximum abban van igazad, hogy vkp-pozícióba valóban jobb Song, technikaliga viszont kiemelkedik Diaby! Cahill-ről meg annyit, hogy sztem lehetne jobb védönk fele annyiért, pl: Samba, Sakho... Hazard meg valóban nyáron csatlakozik, ahogyan megéreztem és említettem kb. 1héttel ezelött :)
2011-01-21 18:39
hobcsi: vkp poszton kiemelledő valóban Song, ámde technikai tudásban Diaby ige-igen Song előtt van, a csapat egyik legtechnikásabb játékosai között van.... Hangeland Senderos szint??? attyaég...van gond a szemekkel, látom...Senderos leginkább Cygan és Oleguer szint, maximum! Hangeland is igen jó, csak én már letettem róla...Mertesaker is jó opció,de ő meg maradni akar a Werderben...Sakho csk és jó szezont fut a PSG, ő azért nemjön...SAMBA lenne a legelérhetőbb, legjobb vétel, szinte hibátlan! (Te milyen Faye szintről beszélsz, Donald?? ) Cahill valóban felvan fujva...
2011-01-21 23:55
hobcsi: Szerintem te valljuk meg őszintén, nemkedveled Diabyt azért illeted eme szavakkal...Nekem a kedvencem Song és Diaby is az Arsenalban, és bevallom, hiányzik Diaby játéka, mert színt visz a játékunkba a ladbatartásával, előretöréseivel, és egyre jobban kiforrott játékával, hasznosságával, szóval szerintem Song és Diaby igen jó játékosok! Song például a vkp psozton jelenleg a top3-ban a világon. Essien szint az a világ legjobbja szint ezen poszton, és anno Vieira a legjobb kp volt, de nemkimondottan vkp, szoval Song és ő max abban hasonlit, hogy kp-sok, Song szinte teljesen védekezik, mint anno Gilberto, Vieira meg inkabb Cesc-féle amolyan középső kp, aki mindenhol van, támad, ámde be is segít a védekezésbe...
2011-01-22 10:33
czupi7: hát szerintem Essien valóban a legjobb, ám Cambiasso igencsak keresi a tavalyi tavaly előtti formáját, szoval most még a legjobb 15 ben sincs benne... A. Pirlo (nem vkp,és nem is jáccik már jól,alig fér be a Milanba) J. Mascherano (keresi a pooli formáját,alig jáccik) G. Barry (ő is a Villában volt jó,most már halványabb) S. Busquets (igen ő tényleg jó,de sztem nemjobb Songnál) X. Alonso (igen ő talán egálközeli Songgal) D. Albelda (ne nevettess már :) )T. Frings (öreg, de mégcsak közel sincs Songhoz) M. Diarra (alig jáccik, hogy lennne jobb Songnál?) D. De Rossi (igen, ő igen,talán jobb Songnál) M. Senna (kimagasló volt 1-2 éve,de mostmár öregszik,biztos h nemjobb Songnál)...Aki jobb az Essien, DeRossi,talán a mostani formája alapján FelipeMelo,meg Dejong talán... de más tuti h nem!
2011-01-22 15:26
Ha azt vesszük, akkor nekünk sokkalta könnyebb sorozatunk lesz, mint a motyok MU-nak! Nekünk kb. még 5-6 kemény meccsünk lesz,ahol pontokat hullajthatunk,ebből 3 v4 rangadónk lesz, Spurs idegenben, MU, Pool , és (Villa)itthon), plusz még ami nehéz a Fulham és Stoke idegenben...de ezek is hozhatók... Ellenben az MU-nak 2-szer Chelsea (javulóban és DavidLuiz-zal és Torres-sel megerősödve),idegenben lesz nekik a Pool,Spurs és Mi, ami a rangadókat illeti, nembeszélve még ami nekik is nehéz idegenbeli meccsekről... szóval nekik sokkalta nehezebb dolguk van a hátralévő fordulókban...
2011-02-03 19:01
Persze, egyértelmű, hogy Diaby fog kezdeni Denilson helyett! és sztem Rosicky is kezdeni fog Walcott vagy Arshavin helyett, mert érzi Wenger, hogy kell olyan ember a padra, aki akár lendületet tud adni a csapatnak, ha netán vezetésre állna a Newcastle! Illetve ne feledjük, hogy Walcott kapott rúgást a bokájára, Arshavin pedig a padról beállva egyenlített, így valamelyik taktikát a szeme előtt fogja tartani Wenger! Sztem ez a kezdö felállás lesz: Csesznye-Sanya-Dzsuru-Kosi-Chlisi, Wilshere-Cesc-Diaby, Rosi-Rvp-(Walcott/Arshavin)
2011-02-04 15:37
Robika33 Bár ez senkit nem érdekel....
2011-02-05 21:37
Robika33 Bár ez senkit nem érdekel....
2011-02-05 21:37
Én Rijkaardot tudnám elképzelni, vagy maximum VanBastent....
2011-02-07 12:56
Álmaim: Samba, Kompany, Ribéry, Yaya, Akinfeev/Frey
2011-02-07 23:46
Ez számomra jobb hír, mintha igazoltunk volna valakit!!! :D Mennyire örülök! Bendő, távozz, csőőőő!
2011-02-10 16:21
Gabesss: Diaby??? Te sem nagyon nézel Arsenal-meccseket,amikor játszik, akkor többnyire jól, és már klasszis lenne, ha nemlenne ennyit sérült :S Vela-val sem értek egyet, sztem kumma jó csatár, csak nemkap elég lehetőséget, hátha WBA-ban magára talál, és hozza a VB-formájá!? Nyáron eltávozhat: Denilson(spanyolba)-Bendő(Bayernba)-Aluminium(Atleticoba)-Squillaci(franciába) Helyettük: Verthongen-Hazard-Akinfeev-M'Vila
2011-02-11 00:49
baptista vs Fun Persie: baptistáé a pont! Nemcsak én, mint Arsenal-szurkoló látom, de még más kluboknak szurkoló családtagom, haverjaim,barátaim,imserőseim is azt látják(akik követik a világ futballját), ahogy én meg itt sokna mások: Bendő NEM ARSENAL SZINTŰ játékos! Nemvitatkozom azon, hogy nemlőtt fontos gólokat, nemmondom hogy technikátlan, nemmondom hogy nemjó játékos, de ÉRTSÉTEK MEG: NEM NÁLUNK A HELYE, MERT AZ ARSENAL (egyedülálló)JÁTÉKSTÍLUSÁBA NEM FÉR BELE!!! Nem bonyolult srácok ezt megérteni, mehet itt a vita végtelenségig, de amit az imént nagybetűvel kiemeltem az 100%ig igaz (és nem a nagyképűség beszélt belőlem, hanem mások véleménye is ugyanez)...
2011-02-11 18:50
Bendő egy német bajnokságban v az olasz-bajnokságban szerintem valóban klasszis közeli csatár lehetne! Egyrészt ott többet játszana, másrészt pedig jobban kijönne az ő testi adottsága, fejjátéka stb. illetve az Arsenalban megtanult gyorsabb passzos játéka, amit pl. egy Milanban v Bayernben kamatoztatni is tudna! Állítólag a nyáron kész a távozásra, és a Bayern a legnagyobb kérője, jó pénzt is fizetne érte...
2011-02-11 19:02
Azért ha mégiscsak igaz lenne ez a 60milliós+Benzema hír, akkor arra én (bár lehet megköveztek), de tükörsima igen-t mondanék!!! Eleve Benzema ér vagy 25milliót+60millió euró....És ne feledjük, nekünk azért van arra a posztra egy Nasrink, aki annyi idős pont, mint Cesc, és játéktudása is hajszál közelségben van a kapitányunkéhoz...
2011-02-11 19:53
Ittvan Mijacsi gólja, ha valakit érdekel: [link]
2011-02-13 13:06
ittvan Mijacsi gólja, ha valakit érdekel: [link]
2011-02-13 13:06
egy barcelona szurkoló kijelentése...srácok reagáljatok valamit, mert bennem felment a pumpa :@ 'hekka89 Most lehet hogy hülyén hangzik amit írok, de én sokkal jobban félek a Bilbao-tól mint az Arsenal-tól. Nem tudom miért de én így érzem. Hajrá Barca!" pefpef
2011-02-15 11:18
Barta: Egyetértek!!! Bendőtől klasszisokkal, de még Chamakhtól is jobb...
2011-02-21 20:30
Wenger, mi ez a kijelentés???? "Csak emlékeztetőül említeném meg, hogy a legutóbbi hét bajnokinkon egyszer sem kaptunk gólt"... Ez kicsit különös, ugyanis ezen a 7bajnokin 17rugott gólunk van, és 5 kapott.... nemértem továbbra sem...
2011-03-07 20:29
hobcsi sztem te másik mérkőzéseket nézel időnként...Diaby sztem egy igen jó játékos, csak tudod a kalsszisa azért nemtud kijönni, mert vagy eltiltják vagy sérült...ezekszerint akkor Rvp is egy nulla, mert többet sérült mint egészséges... Azért olyan szarokat csak nemválogatnak be egy Francia-Válogatott kezdőjébe, ugygondolom! Tegnap is Wilshere-en,Djouroun Nasrin kivül még ö volt az, aki mutatott is valamit,tartotta a labdát és cselezett ki 3-4 barca-játékost ami azért nemmindennapi! (jó tudom passzolni kellett volna idönként, de legalabb próbálkozott) DEnilson valóban nulla, Roscky pedig öregecske, de sztem kiegészítőnek jó ő még! Aki nem idevaló, az Bendő még...
2011-03-09 15:11
Még mindig a Sakho,Samba,Verthongen trió lenne a legmegfelelőbb védőigazolások, aztán utána talán Mertesacker...de nemtörnék meg, ha Rami,Ciani,Mexes közül csatlakozna nyáron valaki....
2011-03-27 14:08
hobcsi: Szerintem kicsit negativan állsz hozzá a dologhoz! Sakho szerintem Samba után a legmegfelelőbb védő igazolás lenne! Jól fejel, jól helyezkedik, megbízható, technikás,fiatal, magas, és nemmellesleg 21évesen csapatkapitány egy nem kis klubban... szerintem lesz rá pénzünk nyáron, én teljes mellszélességgel támogatnám az ideigazolását!
2011-04-19 23:03
nekem az a véleményem, hogy belsővédöt tutira venni fog Wenger, és az nemmás lesz, mint Verthongen! Hogy Squillacit eladjuk vagy sem, igazából nem foglalkoztat... Samba és Sakho azért lennének jók, mert mind2 egy állat!!! Ilyen típusú védő hiányzik hátul, kb ilyen volt Touré (akár Gallas), akiknek voltak csapatkapitányi kiállásuk! Ugyebár Sakho és Samba is csapatában CSK-k jól tudnák a védelmet irányitani.... Wenger helyébe vkp és befejező csatár posztra mindenképpen igazolnék valakit...nemsemmiért hangoztatják a volt nagy Arsenalosok, hogy hova kellene igazolni embert, hogy ütőképesek legyünk...
2011-04-20 16:26
Jobb védekezö kp, mint Frimpong, az is biztos!!! !
2011-04-29 00:24
Kissé dühítenek a Cesc távozási szándékával kapcsolatos nyilatkozatok, megmondom hogy miért: Véleményem szerint ha egy csapat nem nyer kupát az adott idényben, valamint több éve nem nyert kupákat, akkor az valamilyen szinten a játékosok hibája! Ha Cesc a csapatkapitány, akkor neki kellene lennie a vezérünknek, és a legjobbnak is! De sajnálatos módon nem ő a legjobb, nem ő a legmotiváltabb....Ha kupát akarsz nyerni, akkor neked is oda kell tenned magad, nem pedig várni, hogy a kupák jöjjenek maguktól, szóval ha Cesc azért távozik, mert nemnyert régóta kupát, akkor szerintem magaába kellene kőkeményen szállnia! Majd akkor menjen el, meg hepciáskodjon, és akkor sírjon, ha ő mindent belead és kimagaslik a többiek közül, és a csapat többi fele bukja el neki, akkor menjen, de így nem! Egyes egyedül Wilshere tehet ilyen nyilatkozatot, mert ő szinte minden meccsen odatette magát, a legjobbunk volt idén, és egyes egyedül ő foghatja a csapattársaira az újbóli csalódást! Erről ennyit!!!!
2011-05-02 16:39
Ebben a Djourou féle nyilatkozatban erősen érzödik a "félelem" hogyha hátra nagy nevet hoz Wenger (márpedig oda 100% hogy fog még, hiszen nem egy helyen nyilatkozta már), akkor a helye netán kérdésessé válik, szoval félti a pozícióját Johan! :) Dee részemröl nemkell féltenie, hiszen nálam ő a no.1,amit idén nyújtott, az nemmmindennap (1-2 utobbi meccsét leszámítva)...mellé jön valaki nagyobb név aki Vermalennel fog küzdeni az kezdőségért, ugyanis 8-9honap az 8-9 honap, forma még igen távol van neki, illetve fokozatosság, ujabb kisebb néhány napos sérülésekre lehet majd számitani a részéröl...
2011-05-05 12:13
Most olvasom itt 1-2 ember vakságát...Kosi hol lenne jobb mint Djourou??:O :O Úristen! Még Keown, meg Winterburn is megmondta, hogy Djourou egy igen kiváló védő már most, alig vesztett a csapat, mikor ő a pályán volt...de ilyen sok nemvolt Kosi-val...a statisztika mindent elárul, ha netán SztiviVander-ségbe esnétek itt páran...olvassatok, járjatok utána, mielőtt böszmeségeket beszéltek! Amúgy az én véleméményem még mindig az, hogy Kosi sztem sokkal hasznosabb lenne vkp-nak, mint védőnek, Song helyett, mellett eltudnám képzelni, mert a belsővédők között igencsak kitűnik technikai tudásával, ugyhogy sztem a belső védö poszt nem neki való igazán...Szóval Kosit vkp-ra hoznám előrébb, Squillacit eladnám a nyáron, és 2 minőségi belsővédőt vennék! Az egyik biztosan Verthonghen lenne, mert ő esetenként tud szélen is jáccani, ha netán Clichy v Gibbs maródi lenne, valamint vkp-ba is,ha nagy lenne a sérüléshullám! A másik a Sakho,Mertesacker,Cahill,Samba kvaertettből valaki lehetne, mert mindenképpen kell egy magas, jól fejelő, rutinos védő a csapatba! Sagna/Eboué,SAKHO/Djourou,Vermaalen/VERTHONGHEN,Clichy,Gibbs - lenne a legjobb (vkp-ba : meg ugyebár Koscielny)
2011-05-06 01:49
Hát egy Bendő, Denilson, Squillaci, Almunia aztán igen Arsenal-szintű játékosok...azzzzz biztosssss :D ezen könnyesre nevettem magam most!!! Méghogy nem talál Arsenal-nak erősítést jelentő játékost...kb. min. 50db játékost feltudnék sorolni, aki van Arsenal szintű, sőt! Meghogy ha tudja, hogy Vermaalen egész szezont kihagyja, akkor igazolt volna...talán nincs kontaktusa az orvosokkal?? ugyanmár Wengerkém..:) Ott lehetett volna Samba, Sakho, Vertonghen, csak hogy egy töredéket irjak a sokból...ez mind mind csak ámítás a mestertől! :D
2011-05-06 23:06
Egy álom válna valóra a nyáron...:)
2011-05-09 13:34
Fekete S: Nagyon jó levezetés, van benne ráció abban, amit írtál! Elég lenne valóban csak egy Samba a csapatba, máris stabilitást adhatna az ingatag védelmünknek, meg Djouroun kivül erős testalkatú védönk sajnos nincs...azért egy Stoke, Birmingham ellen (a favágók ellen, akik szinte csak fejjel szereznek gólt) azért egy Djourou-Samba duót lefejelni már nem lenne egyszerű, plusz kapuban Szczesny sem alacsony...ráadásul Sambanak vannak CSK-i tapasztalata, szóval a védelmet jól tudná irányítani és leordítani a hibázó játékosok fejét! Én is támogatom azt az ötletet, hogy Koscielny menjen fel vkp-ba időnként, mert technikás, és jól szerel...De én Squillacit eladnám, hiába tapasztalt, már nem a fénykorát éli sajnos...:S Gunnersricsi: igazad van, Djourou sokkalta jobb Kosi-nál!
2011-05-09 16:03
srácok, vegyétek már le ezt a szar cikket, vagy nemtudo mit! semmi, de semmi értelme ennek itt! nincs helye, ez az oldal az Arsenal FC-ről szól, nem menedzser játékról!!
2011-05-18 14:03
Nem Cahill kell nekünk!!!!! SAMBA a mi emberünk, ha mégsem ő akkor csakis Sakho,Verthongen vagy Mertesacker jöhet szóba!!!!
2011-05-23 11:17
DaSilva: Óriási a csapatod :D A legrosszabb játékosaink kb.ezek voltak, bár az enyém igy nézne ki: Shabaan - Squillaci- Cygan - Senderos - Silvestre - Denilson - Randall - Reyes - Bendtner - Jeffers - Aliadiere
2011-05-23 13:37
A legjobb Arsenal, mióta nekik szurkolok: Seamen -Sagna- Vermaalen - Campbell - A.Cole - Vieira - Fabregas - Pires VanPersie- Henry - Bergkamp
2011-05-23 13:43
atrowno1 Te milyen MU-ról beszélsz??? Ők idén nemterveznek csatár vásárlást, mivel marad Berbatov, max Owen az, aki távozik,de ő pótolják max. azzal a Bebe-vel... Az MU fő célja igazolásokban a VanDerSar utód megtalálása kapuspsoztra(ez megtörtént DeGea), illetve irányító és védekező kp-okat akar venni Fergie...szóval Benzemáért mi vagyunk harcban, illetve a Tottenham és ManCity talán...
2011-05-25 14:09
?
2011-05-26 18:48
adams: Nagyjából jókat írtál, de van elég sok vakon meglátásod, nemvitás...Diaby: Az egyik legnagyobb baromságot írtad le, ha nem sérült, bizony világklasszis szint, és a játékunkat egy új szintre képes emelni, ha játszik!Chamakh: Hát ezzel sem igazán értek egyet, szerintem sok játékos szeretne így játszani 1. PL-szezonjában, nemmellesleg univerzális támadó, jól veszi ki a csapatból a munkát...Arshavin: Érthetelen számomra, miért akarja öt mindenki eladni! Egy kulcsfigura, meccseket képes eldönteni a fifikás megoldásaival ésmegmozdulásaival! még ha cxsak állandoan csereként jáccik is hihetetlenül hasznos, nagy érvágás lenne a távozása!A többi játékosról leírt dolgok reálisak
2011-05-26 18:51
hápi kacsa...
2011-05-27 16:10
smith17 igen észre, mindenki nigö :) egy fehér nincs benne...:) Samba+Gervinho+Benzema+Parker+talán Hazard.... de én már egy Samba-nak is nagyon örülnék...
2011-05-27 17:37
arsenal1220: Samba a lehető legjobb igazolás hátra, mind korban,mind fizikumban, mind PL-tapasztalatban, mind keménységben, mind rutinban...Cahillért nem is értem hogy miért kérnek ennyi pénzt(20-25milliot)...hol ér már annyit ő, ha Samba 10-12milliát ér???? vicc komolyan...egy jobb játékos feleannyiba sem kerül...
2011-05-27 17:51
srácok, már azzal is erősödünk, hogy eligazol Denilson, Almunia és Bendő.... Frimpong, Lansbury,Vela ennél a 3 szerencsétlennél már most jobbak!!!
2011-05-27 22:01
hobcsi: Rád emléxem, mi nagyon nemvagyunk egy véleményen. :) És a statisztika kit érdekel?? engem meg sok embert nem...romlik a támadó szekciónk Bendő távozásával? hát ha valaki annyi helyzetet elpuskázik, mint ő...és pont őt ne lehetne pótolni!?? olyan helyezeteket birt kihagyni, amit nagymamám bottal bepiszkált volna...szóval egy Gervinho,Benzema,Hulk,Lukaku féle csatárok biztosan nem fognak ennyi és főleg ilyen szintű helyzetet kihagyni, ebben biztos vagyok! Vela? igen lehet nemlesz kezdő, de csereként vagy sérülés esetén jól jöhet...hát mit ne mondjak, JET-nél mérföldekkel jobb, ha már itt járunk....
2011-05-28 00:32
hobcsi: Én meg abszolut nemértek egyet!!! Mindenki vak csak Te látod jól a helyzetet? érdekes...mindenki jó védőnak tartja Sambat, csak te nem...Samba a PL egyik legjobban és legegyenletesebben teljesítő játékosa...fura látásmódod van...Ha neked Samba szar, akkor mit mondassz Silvestre-re vagy Senderosra??? És elmondanám, hogy az általad szintén fikázott Mertesacker is egy igen jó védő, nem a semmiért oszlopos és kirobbanthatatlan tagja egy német-válogatottnak (akik nemmellesleg a világ legkiegyensúlyozottabb eredményeit éri el évről-évre)... Hogy majdnem kiesett a Blackburn, az nem Samba játéktudása miatt volt, hanem tudod még jáccanak mellettepáran, tehat a csapat teljesitménye nemvolt jó nem az ő rossz játéka miatt..csak egy példa: Terry vagy Piké,ha egy St.Pauliban játszanának, akkor nemestek volna ki, mert ők klasszis védők??? (gondolkozz mielőtt böszmeségeket írsz) Én Samba Verthonghen, Mertesacker,Sakho közül várnék valakit....
2011-05-28 16:31
Ha már Gamieiro-félékben gondolkodik Wenger, akkor már ne ő, hanem Gervinho jöjjön!!! Ő egy tipikusan nekünk való játékos, mert 23éves, több helyen is bevethetö támadó, és álma az Arsenal...Bendő helyett meg egy álomjátékos...
2011-05-30 17:47
nagyon jó döntés a részedről Gamiero...nekünk nem ilyen szintű csatár kell, hanem kicsit jobb...Gervinho,Hulk,Lukaku,C.Cole,D.Bent,Rodallega ...közül valaki
2011-06-04 13:27
1 szóval jellemezném Alu-t: ÉRTÉKELHETETLEN!
2011-06-06 19:24
Nasri008: Cahillt én sem tartom sztárnak, nekem nem adja a játéka...Sambáé már sokkal inkabb! Lassú körülményes Samba??? :O Attyaég... PL-egyik legjobb belsővédőjéről van szó, tudtommal,aki letudja fogni a Torres,Drogba,Ruuni,Berbatov-féléket....Épp hogy nekünk ő rá van szükségünk, mert a levegőben Djouroun,Chamakhon és Diabyn kivül nincs magas emberünk, hátul meg csak Djourou van....Smaba a TÖKÉLETES igazolás, elmondanám!
2011-06-09 18:32
hát na de mibűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű lenne :D
2011-06-10 09:52
hobcsi: Javaslom, jobban tennéd, ha nem is írnál véleményt ide, mert időnként akkora böszmeségeket tudsz leírni, hogy fizikailag fáj! "Samba = Squillaci, semmivel nem jobb. Ő a totálisan felesleges igazolás." Érthetetlen, sőt több mint valószínű, hogy az Arsenal-szurkolók nagy többségével ellentétben te nemnézel Blackburn mérkőzéseket...A csapat szurkolói kb. 95 %-ban egyetért azzal, hogy a PL-ben sok jobb képességű védő jelenleg nem futballozik...(talán Terry,Vidic,Kompany,Verma) akik TALÁN jobbak nála! szóval a tökéletes igazolást hajtotta Wenger végre! a védelmünkkel én maximálisan megvagyok elégedve....meg még nagyon sokan szerintem...
2011-06-13 18:01
hobcsi: Nálunk a probléma éppen a hátsó alakzat instabilitása, az érthetetlen pontvesztések, a pontrúgásokból származó gólok (ergó a magasság, túl alacsonyak a belsővédőink), illetve kapusaink potyázásai, valamint ameghatározó kulcsjátékosok sérülése volt éveken át a gond... (mond nyugodtan, ha nincs igazam) Samba várható érkezésével ezek megoldódni látszanak... instabilitás (Vermaalennel), aztán a pontrúgásokból származó gólok (Djourouval), érthetlen pontvesztések (CSK tapasztalatai révén) ráadásul nem sérülékeny, és nem is megy ANK-zni sem (Kongó nem szokott kijutni) ...na?
2011-06-13 19:11
mert említésre sem méltó ez a szerencsétlen balfék .... apja ezen mit csodálkozik???? Bendő is egy darab szar, Alu-ról és Squillaciról nem is beszélve.... mind kuka!!!
2011-06-29 23:35
nem ő kell, hanem SAMBA!!!
2011-07-04 15:54
fráááászt Cahill...SAMBA kell! Távozzon: Cesc, (Clichy), Bendő, Denilson, Almunia, Squillaci Jöjjön: (Gervinho, Jenkinson), Schwarzer, Samba, JoséEnrique,Parker, /Willian v befjezőcsatár/ és kész is...
2011-07-04 22:37
nembaj, igy jöhet SAMBA!! :D :D :D
2011-07-06 19:42
ez mind nagyon szép Wengerbá...viszont az hápog, hogy: "Mi a legmagasabb szinten vagyunk, így kivételes minőségre van szükségünk, hogy erősödjünk. Megértem, hogy azt mondják, van pénzünk, menjünk, vegyünk. De ez nem ennyiből áll, olyan minőséget keresünk, amilyenre szükségünk van." Ez azért kicsit kemény, jobbnál jobb játékosok lennének elérhetőek, csak fukarkodik! Nehogymár egy Shneijdert ne tudnánk elhozni, vagy egy Benzemát, mert ők aztán tényleg minőségiek...de egy Bendőt meg egy Denilsont simán idehoz, holott a minőségtől mérföldekre vannak...hagyjuk már.... Sambat is már hetekkel ezelött le lehetett volna igazolni, ha nemhuzza itt magát 2-3millión...azt ne mondja, hogy belehal a klub, ha ennyit rádob az árra...komolyan beszarok...
2011-07-09 09:57
tonyyy Hogy Sambat honnan vesszük????? igaz ezt te most csak poénnak szántad!? kb. tél óta cikkeznek az Arsenal körül, szerintem a legtöbb hír róla jelent meg és Gervinhoról, mint lehetséges érkezőről... Ha Samba jönne, akkor szerintem a védőgondok 7-8évre megoldódnának...(bár én onnantól kezdve nem érdekelne az átigazolás, mert az egyik legjobb opciót vennénk meg a leggyengébb pontunkra....
2011-07-09 11:10
hát nála perpillanat jobb belsővédőt keresve sem lehetne találni, föleg ilyen "olcsón"!!! Samba-ban megvan mindaz, amire az Arsenalnak szüksége lenne! Kőkemény, határozott, NEM SÉRÜLÉKENY,magas, jól fejelő, PL-rutinos, CSK-tapasztalattal bíró, érett, erőszakos játékos! A kora éppen megfelelő,ideális, nem öreg nem fiatal....
2011-07-21 01:06
nagyon beleillik a csapatunk játékába, jó vétel volt!!!
2011-07-23 09:33
nem csak szeretne hanem FOG!!! Gyere SAMBA!!! Te kellesz nekünk!!!
2011-07-28 14:35
zak05 nemtudod jol,mert Hazard szélső támadó volt...4-3-3ban a Lilleben....gervinho-sow-hazard
2011-07-28 15:58
smith77: eddig Gamiero-t,Menez-t és Matuidit igazolta le a PSG... ugyhogy még tuti, hogy M.Sissoko nemment oda...meg feleslegesnek is tartanám Matuidi érkeztével egy ugyanazon posztra 2fiatal francia tehetséget vennének...
2011-07-28 18:44
smith77: és ez? szólj ha látod...:) [link]
2011-07-28 19:55
smith77 csak egy gond van: az nem MouassaSissoko, hanem MohammedSissoko a Juvéból...az már nem egy szint a 2...Mouassa már klasszisokkal...
2011-07-28 21:26
Na ennek szívből örülök, hogy nemjon Jagielka! 1. nem Arsenal-szintű, 2. nem őt keressük,mert 183cm-ével még a pontrúgásoknál semmivel nemvagyunk beljebb, 3.felvan sztárolva, 4.drága ahhoz képest,ami a tudása (18millio font egy védőért, aki a lassan 30éves),5. 29éves,szoval szerintem öregecske.... Nekünk a Samba, Sakho, Cahill, Verthongen, Mertesacker félékből kellene válogatnunk...ök mind fiatalabbak, jobbak, magasabbak, olcsóbbak, és sorolhatnám...
2011-08-03 16:30
walcottclichy: ha vakonvagy a focihoz, legalabb ne ird le a tudatlanságodat...Kosi és Djourou Samba szintjén van??? inkabb csak szeretnének...valahogy róluk még senki nemmondta, hogy a PL egyik legjobb védője...vagy netán tévedek??? (amugy még Djourou inkább közelit Samba tudásához,mintsem Kosi...)
2011-08-03 16:34
fifa11 kérlek mégeccer értelmezd légyszives az általam leírtakat... ki irt olyat, hogy nem ért a focihoz? a vakság azt jelenti, hogy valaki nézi a mecccset, de mégsem látja azt, amit kellene...semmi köze ennek a nemértéshez...
2011-08-04 14:36
igyvan andras19, mivel Mertesacker jobb, mint Cahill. Samba-nal viszont már nem, ő lett volna a legjobb vétel, PL-rutinnal a lábaiban... Hummels? igen, valóban ö jáccott belül és Badstuber, csak sajnos ezek a mérközések nemvoltak tétmeccsek...ergo Löw kísérletezett néhány fiatalabbal,hogyan is szerepelnek, és hogy akkor kik voltak bevethetök... Ha nem így lett volna, akkor szerinted egy Özil,Boateng,Mertesacker esetlegesen (Rolfes,Cacau,Höwedes,Marin) nemlettek volna esetlegesen kezdök??? na erre kérnék választ tőled :) ugyanis a német legerösebb kezdöje igy fest: Neuer-Boateng,Mertesacker,Hummels,Lahm-Schweinseiger,Götze,Özil-Podolski,Müller,Gomez
2011-09-02 01:23
bebe1111: Podolsky te szerinted csak a Kölnben jó???? ezt igaz te sem gondoltad komolyan! Én inkább csak a német-válogatottat mondanám, ott valami elképesztöen jót nyujt minden nagy tornán, de klubcsapat szinten elvan maradva a tudásától... csatárba én még mindig franciabol hoznék valakit pl: Remy, Sow, Gomis stb.
2011-11-06 04:24
Álom11: Lehmann-Sagna-Vermaelen-Campbell-A.Cole - Vieira-Cesc-Song-Henry-Pires-VanPersie pad: Adebayor,Seamen,Adams,Wilshere,Nasri,Walcott,Gilberto
2011-11-21 21:36
fifa11: Végre valaki aki jól látja, hogy ki kellene igazán!!! Ugyanezt vallom, belőlük kell válogatni! :) Shaquiri sajna a Bayern fricceké... :S pedig ő sem az a szar...
2012-02-08 19:00
Hoilett-et én is kinéztem :D igen fürge a srác, és fiatal még :D jöhetne :D Sturridge is igen jó játékos, Kalou vagy ő nekem édesmindegy, csak jöjjön valaki támadóposztra!
2012-02-09 17:36
Belépés
NÉV:
JELSZÓ:
 Jegyezzen meg:


Meccs center
:: Előző mérkőzés
  - -  
West Bromwich Albion vs Arsenal
The Hawthorns, 2012/05/13, 16:00, Premier League
Gól: 10' Long, 15' Dorrans ill. 4' Benayoun, 28' Santos, 54' Koscielny
:: Következő meccs
:: Streamek
Streamek később...



Vélemény, Blog BLOG IRÁSOK
Véleményem a 2011/12-es szezonról.
2012-05-20 18:45 | GoldHand

Premier League Tabella Teljes lista
H
#
Csapat
M
+ / -
P
1.
Manchester United
34
82-28
82
2.
Manchester City
34
85-27
77
3.
Arsenal
34
67-43
64
4.
Tottenham
33
57-38
59
5.
Newcastle United
33
50-42
59
6.
Chelsea
33
56-38
57
7.
Everton
33
38-34
47

Menetrend Teljes lista
:: Következő mérkőzések
Stoke City
2012.04.28. / 16:00
Norwich
2012.05.05. / 13:45
W.B.A.
2012.05.13. / 16:00
Arsenal
2012.XX.XX. / XX:XX
:: Előző mérkőzések
Wolves
PL / Molineux / 3:0
Man. City
PL / Emirates / 1:0
QPR
PL / Loftus Road / 1:2
Aston Villa
PL / Emirates / 3:0

Házi Góllövőlista Premier League
- - - -
- - - -

Arsenal Gól Statisztika (Premier League - 34. hét)
Rúgott gól - 67   Kapott gól - 43
9 0' - 15' 4
10 15' - 30' 7
11 30' - 45' 9
9 45' - 60' 5
12 60' - 75' 9
15 75' - 90' 8
Rúgott gólátlag : 1.55 Kapott gólátlag: 1.26 / 3.23 gól / meccs

   
       
PARTNEREK
liverpool-fc.hu
 
 
 
STATISZTIKA
Regisztrált felhasználók: 2381
Hirek száma: 1944
Blog írások: 61
Összes hozzászólás: 79530
Top kommentelő: babe ( 4127 )
Online Regisztrált: 1
Vendég: 47
Eddigi rekord: 2423
Hirdetés: Chelsea ajándéktárgyak - MU ajándékok - Liverpool webáruház - Barcelona ajándéktárgyak
Copyright © FC-Arsenal.hu 2005 - 2010 - Légy naprakész! A legfrissebb infók RSS-ben! - Főoldal - Focilabdák - Focicipők - Tippjáték - Gunners TV - Sitemap - Created by: BeZi Design